-
-
Ben een ijsbreker
-
0 reacties
Al een tijd heb ik een abonnement bij BEN waarbij alles meestal goed werkt. Zo nu en dan gaf mijn iphone 5 geen service aan of slecht internet. Ik dacht dat het aan oude/versleten sim lag dus nieuwe aangevraagd maar zelfde verhaal bleef. Nu ben ik eens bij de instellingen gaan kijken en daar staat bij aanbieder: T-Mobile NL 31.0 en dat terwijl ik mijn BEN abonnement al een tijd gebruik. Hoe kan ik de aanbieder wijzigen?
icon
Beste antwoord door Angelique 6 februari 2018, 08:44
Hoi Saft-indra, hmm goed dat je dit aangeeft! Ondanks dat wij gebruik maken van het T-Mobile netwerk, zou je Ben moeten selecteren om volledig gebruik te kunnen maken van de diensten van de Ben simkaart. Ik leg natuurlijk graag aan je uit hoe je van de aangeboden provider kunt wisselen.
Ga naar de instellingen van je toestel > kies vervolgens voor 'aanbieder' > zorg dat de optie 'automatisch' uit staat. Als de optie 'automatisch' uit is, dan verschijnt er een lijst met de aangeboden provider's. Kies daar Ben (NL). Op deze manier moet het lukken om verbinding te maken.
Bekijk origineel