Beantwoord

iPhone 6s crasht, wat te doen?

• 5 januari 2018
  • 2 reacties
  • 438 keer bekeken

Hallo, mijn paar maanden oude iPhone 6s crasht super vaak (10x per dag), in alle apps, terug naar het toegangsscherm. Wanneer ik dan mijn vingerafdruk scan, ga ik terug naar de app waar ik gebleven ben. Mijn telefoon heeft de laatste update, en ook aan-en-uit zetten mocht niet baten. Kan ik zelf nog iets proberen? Wat moet ik doen als dit niet lukt?
Groet, Jade
icon

Beste antwoord door Angelique 5 januari 2018, 13:09

Hoi Jade, oh dat meen je niet! Dit is zeker iets wat je niet mag verwachten van zo'n jong toestel. Zelf geef je aan dat jouw toestel is voorzien van de laatste updates en ook het uit- en aanzetten niet helpt! Ik vrees dat jouw toestel onder de loep genomen moet worden om te zien wat er precies aan de hand is.

Ik wil je adviseren om contact op te nemen met de (online) winkel waar je destijds de bestelling hebt geplaatst. Daar kun je de problemen aangeven die je momenteel hebt met het toestel. Via hen loopt jouw garantie. Hou je mij op de hoogte?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Jade, oh dat meen je niet! Dit is zeker iets wat je niet mag verwachten van zo'n jong toestel. Zelf geef je aan dat jouw toestel is voorzien van de laatste updates en ook het uit- en aanzetten niet helpt! Ik vrees dat jouw toestel onder de loep genomen moet worden om te zien wat er precies aan de hand is.

Ik wil je adviseren om contact op te nemen met de (online) winkel waar je destijds de bestelling hebt geplaatst. Daar kun je de problemen aangeven die je momenteel hebt met het toestel. Via hen loopt jouw garantie. Hou je mij op de hoogte?
Reputatie 1
Badge
Dit probleem heb ik ook gehad en zo heb ik het gefixt.

Wat je nodig heb.

•Laptop / PC
•ITunes
•Lader Kabel
•IPhone
•Apple ID

sluit je mobiel aan je “Lader Kabel” en sluit dan de kabel aan je “Laptop” aan hah. Vervolgens moet jij je iPhone in recoverymodus zetten.

“Disclaimer” als je dit uitvoerd raak je al je data kwijt dus maak een backup.

Om in recoverymode te komen moet je het volgende doen.

•zet je toestel volledig uit
•houd de thuisknop ingedrukt en sluit vervolgens je mobiel aan je laptop

je telefoon zou aan moeten gaan met op je display een ITunes logo en een lader kabeltje. Zie je dat niet dan raad ik je aan deze stappen te volgen.

•zet je toestel volledig uit
•Houd thuisknop ingedrukt
•houd aan knop ingedrukt

https://

ITunes zou je mobiel in recovery mode moeten detecteren.

Volg scelecteer dan restore en next next next next next next. iTunes zal dan je telefoon helemaal schoonmaken en alle errors verwijderen. Als het klaar is dan moet je helaas je mobiel weer instellen en je Apple ID weer invullen zodat de telefoon weet dat jij de huidige gebruiker Ben. (Anders kom je er niet meer in)

Viola je mobiel werkt dan zo goed als nieuw.

Reageer