Beantwoord

mijn iPhone 6s blijft hangen op het Apple logo

• 23 december 2017
  • 3 reacties
  • 18918 keer bekeken

Hoi Ben,
Mijn IPhone 6s blijft bij het aanzetten hangen op het apple logo en gaat dan knipperen. Ik weet niet wat ik moet doen. Het gaat nu al meer dan een half uur zo en het stopt ook niet. Help!

groet, Lauri
icon

Beste antwoord door sopeslate 28 november 2018, 02:27

Zet het apparaat in de herstelmodus en reset het
1.Zorg ervoor dat u de nieuwste versie van iTunes gebruikt.
2.Als iTunes al is geopend, sluit u dit. Sluit uw apparaat aan op uw computer en open iTunes. Als u geen computer hebt, leent u een computer van een vriend of gaat u naar een Apple Retail Store of een door Apple erkende serviceaanbieder voor assistentie.
3.Nadat het apparaat is verbonden, volgt u deze stappen om het opnieuw opstarten te forceren, maar laat u de knop niet los wanneer u het Apple-logo ziet en wacht totdat het iTunes-scherm wordt weergegeven:
Op iPhone 6s en eerdere iPad of iPod touch: Houd de knoppen Start en Boven (of Zijkant) tegelijkertijd ingedrukt. Blijf ze vasthouden tot je de verbinding met het iTunes-scherm ziet.
4.Wanneer u de optie "Herstellen of bijwerken" ziet, selecteert u "Bijwerken". iTunes zal proberen iOS opnieuw te installeren zonder uw gegevens te verwijderen. Wacht tot iTunes de software voor uw apparaat downloadt. Als het downloaden langer dan 15 minuten duurt en uw apparaat verbinding maakt met het iTunes-scherm, downloadt u en herhaalt u stap 3.
5.Stel het apparaat in nadat de update of het herstelproces is voltooid.
U kunt meer manieren leren: https://www.fonecope.com/fix-iphone-stuck-on-apple-logo-screen.html
Bekijk origineel

3 reacties

Wat je kan proberen ( indien je dit nog niet geprobeerd hebt ) is de home en aan/uit knop tegelijk in te drukken. Hou de aan/uit knop 3 seconden ingedrukt en daarna met de aan/uit knop de home knop erbij. Hou deze 2 knoppen 10 seconden ingedrukt en je iPhone zou moeten rebooten.
https://www.recovery-tool.com/ios-recovery/iphone-stuck-on-apple-logo.html
Reputatie 6
Badge +8
Hoi Lauri, dat moet schrikken geweest zijn! Het laatste wat je wilt is natuurlijk dat je telefoon er mee stopt, zeker zo tijdens de feestdagen. Door de feestdagen duurde het iets langer voordat ik jouw topic kon beantwoorden. Ervaar je op dit moment nog problemen met je toestel? Zo ja, dan is het misschien een idee om je toestel na te laten kijken. In het systeem zie ik namelijk dat jouw toestel nog heel jong is! Dit is zeker iets wat je niet mag verwachten van zo'n jong toestel.

Mochten de problemen aanhouden, neem dan contact op met de (online) winkel waar destijds de bestelling is geplaats. Zij zullen jouw toestel verder onderzoeken indien nodig.
Zet het apparaat in de herstelmodus en reset het
1.Zorg ervoor dat u de nieuwste versie van iTunes gebruikt.
2.Als iTunes al is geopend, sluit u dit. Sluit uw apparaat aan op uw computer en open iTunes. Als u geen computer hebt, leent u een computer van een vriend of gaat u naar een Apple Retail Store of een door Apple erkende serviceaanbieder voor assistentie.
3.Nadat het apparaat is verbonden, volgt u deze stappen om het opnieuw opstarten te forceren, maar laat u de knop niet los wanneer u het Apple-logo ziet en wacht totdat het iTunes-scherm wordt weergegeven:
Op iPhone 6s en eerdere iPad of iPod touch: Houd de knoppen Start en Boven (of Zijkant) tegelijkertijd ingedrukt. Blijf ze vasthouden tot je de verbinding met het iTunes-scherm ziet.
4.Wanneer u de optie "Herstellen of bijwerken" ziet, selecteert u "Bijwerken". iTunes zal proberen iOS opnieuw te installeren zonder uw gegevens te verwijderen. Wacht tot iTunes de software voor uw apparaat downloadt. Als het downloaden langer dan 15 minuten duurt en uw apparaat verbinding maakt met het iTunes-scherm, downloadt u en herhaalt u stap 3.
5.Stel het apparaat in nadat de update of het herstelproces is voltooid.
U kunt meer manieren leren: https://www.fonecope.com/fix-iphone-stuck-on-apple-logo-screen.html

Reageer