Ik had het geluk dat dit niet was gebeurt in mijn hand of broekzak. Coolblue heeft aangegeven dat de kwaliteit van de accu niet goed was en dat het daarom ontplofte. Dat is best gek, gezien ik mijn toestel in mei 2018 bij Ben heb aangeschaft (nog niet zo heel lang dus). Daarnaast heb ik niet aan de accu gezeten en altijd de originele lader gebruikt om mijn telefoon mee op te laden. Kan het zo zijn dat Ben een niet orignele of een sterk verouderde accu erin heeft geplaatst...?
Beste antwoord door Romy
Ik had het geluk dat dit niet was gebeurt in mijn hand of broekzak. Coolblue heeft aangegeven dat de kwaliteit van de accu niet goed was en dat het daarom ontplofte. Dat is best gek, gezien ik mijn toestel in mei 2018 bij Ben heb aangeschaft (nog niet zo heel lang dus). Daarnaast heb ik niet aan de accu gezeten en altijd de originele lader gebruikt om mijn telefoon mee op te laden. Kan het zo zijn dat Ben een niet orignele of een sterk verouderde accu erin heeft geplaatst...?
Hi Quincy, wauw wat een heftig verhaal. Wat ontzettend vervelend dat dit gebeurd is. Wanneer je een (refurbished) toestel op de website besteld krijg je een originele lader, kabel en oordopjes. Het kan dus wel eens zo zijn dat de batterij niet de originele is. Maar, deze worden wel grondig voor gebruik gecheckt en moeten minimaal 90% aan capaciteit kunnen bieden. Wanneer jouw toestel door een externe partij wordt gecontroleerd kan ik niet zeggen of het een productiefout of een handelingsfout is geweest. Maar een sterk verouderde accu was het zeker niet. Heb je misschien nog andere vragen?