SIM Locked

• 3 oktober 2017
  • 11 reacties
  • 229 keer bekeken

Contract verlengd en iPhone 6 ontvangen ter vervanging van oude Huawei P8 Light, krijg nu als ik oude simkaart er in steek mededeling SIM locked. Of krijg ik automatisch nog nieuwe simkaart toegestuurd die wel werkt?

11 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Eric, leuk dat je hebt gekozen voor een verlenging met een nieuw toestel! Heb je wel de pincode moeten invullen bij het inschakelen van je nieuwe toestel?
nee, daar is niet naar gevraagd, er kwam direct mededeling SIM Locked
pincode invoeren lukt ook niet; bovenaan het scherm staat Locked SIM
Heb net een nieuwe Huawei P8 Lite,en er is nu al een probellem.Tijdens de instellingen voor het gebruik ervan deed ik een teken patroon.Weet nu niet meer wat dat was en kom niet meer in het toestel.Enig idee wat ik zou kunnen doen???
Reputatie 6
Badge +8
nee, daar is niet naar gevraagd, er kwam direct mededeling SIM Locked

Vreemd Eric! Wil je een screenshot sturen?
Reputatie 6
Badge +8
Heb net een nieuwe Huawei P8 Lite,en er is nu al een probellem.Tijdens de instellingen voor het gebruik ervan deed ik een teken patroon.Weet nu niet meer wat dat was en kom niet meer in het toestel.Enig idee wat ik zou kunnen doen???

Aiiiii, dat is niet best! Wil je hierover een eigen topic aanmaken in het onderwerp Huawei? Dan kunnen wij en forum leden jou beter helpen met je vraag. Hoe je zelf een topic maakt lees je hier.
Hoi Angelique,

Zie bijgaand screenshot.
Hoi Angelique,

Ook zonder Sim-kaart reageert toestel niet, touchscreen werkt niet, tikken ook niet en voice roept telkens "Knop", er lijkt iets grondig mis te zijn met dit toestel. Hoe kan ik dit retourneren?
Reputatie 6
Badge +8
Ik ga hier achteraan voor je, Eric. Dit is natuurlijk niet de bedoeling! Wil je het IMEI nummer doorgeven?
Hoi Angelique, afd. Klantenservice vanochtend gesproken die gaan het oplossen door nieuw toestel te bezorgen, bedankt voor het meedenken
Reputatie 6
Badge +8
Fijn om te lezen, Eric! Je ontvangt spoedig meer informatie om je toestel om te laten ruilen.

Reageer