Beantwoord

Speaker iPhone 6s defect (DOA)

• 19 juli 2017
  • 4 reacties
  • 141 keer bekeken

Goedenavond,

Vorige week heb ik een abonnement bij Ben afgesloten in combinatie met een iPhone 6S. Gisteren 18 juli heb ik mijn iPhone 6S ontvangen, echter kom ik erachter dat de speaker defect is (komt geen geluid uit). Vanmiddag bij de Apple Store geweest en helaas bevestigd.

Hoe kan ik nu verder geholpen worden?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Snoeshaantje 26 juli 2017, 06:58

DOA betekent dat de telefoon helemaal niet werkt, dus alleen omdat de speaker niet werkt is het nog geen DOA, dead on arrival. Hebben ze bij Apple niets gezegd van een reparatie?
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +4
DOA betekent dat de telefoon helemaal niet werkt, dus alleen omdat de speaker niet werkt is het nog geen DOA, dead on arrival. Hebben ze bij Apple niets gezegd van een reparatie?
Oke hij is niet dead maar ik heb wel een toestel in gebreken ontvangen, in dit geval maakt het niet uit of hij compleet 'dead' is of niet 100% functioneert.

In de apple store bevestigde ze dat dit een fabricagefout is. Maar ook dat dit het beste via Ben moet gaan, ik hoor namelijk een nieuw toestel te ontvangen.

Mijn vraag was eigelijk of het proces wel goed gaat bij ben, aangezien ik nog geen mail heb ontvangen. Telefonisch had ik dit al besproken en moet ook in het systeem staan.
Reputatie 6
Badge +4

Mijn vraag was eigelijk of het proces wel goed gaat bij ben, aangezien ik nog geen mail heb ontvangen. Telefonisch had ik dit al besproken en moet ook in het systeem staan.

Dat had ik al gelezen en begrepen, ik zou verwachten dat je of direkt een mail krijgt of dat het wat langer duurt nog eerder wanneer deze moet komen van back-office.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Otto! Wat balen dat jij een toestel hebt ontvangen dat niet helemaal optimaal werkt. In dit geval gaan we hem inderdaad aanmelden als DOA. Als het toestel binnen 8 dagen na levering verbreken getoond ruilt Ben deze kosteloos om voor een toestel dat wel naar behoren werkt. Hier heb ik wel wat gegevens voor nodig. Kun jij naar dit account een privébericht sturen met daarin je telefoonnummer, geboortedatum en postcode + huisnummer?

Ook heb ik het 15 cijferige IMEI nummer van je toestel nodig. Deze vindt je achterop de telefoon, op de witte sticker op het doosje of door hem in je toestel op te vragen door naar *#06# te bellen.

Reageer