Beantwoord

telefoon plotseling uit en leeg

• 26 april 2019
  • 1 reactie
  • 308 keer bekeken

Steeds vaker komt het voor dat de telefoon na een nacht plotseling uit en totaal leeg is zonder stroom. Wat gebeurt hier ? Is de telefoon defect?
icon

Beste antwoord door ShawnDHammond 26 april 2019, 14:31

Hey g.dpeinder,

Het kan wellicht zo zijn dat de batterij van je telefoon helemaal op is, of dat het een software gerelateerde situatie is.

Dit kwam ook voor toen ik een iphone 6 had met IOS 10.2.1. Mijn telefoon viel random uit en had een bootloop. Ik heb hieronder een paar manieren voor het oplossen van deze situatie en wellicht werken een van de manieren die ik hieronder heb geschreven voor jou! 😁

1. Update je telefoon (Tenzij je een Root of Jailbreak heb)
  2. Force Restart je telefoon
  3. check de levensduur van je toestel (Dat kan bij een van de retail shops of in de mediamarkt bijv)
  4. Restore / Factory Reset (Wellicht is je toestel de weg kwijt)
  5. Neem contact op met het bedrijf zelf
  6. Vervang batterij (het is te proberen (batterijen zijn best goedkoop en best makkelijk te krijgen)
Ik hoop dat dit jou een beetje heeft kunnen helpen.

Groet,

Shawn!!!!!!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1
Badge
Hey g.dpeinder,

Het kan wellicht zo zijn dat de batterij van je telefoon helemaal op is, of dat het een software gerelateerde situatie is.

Dit kwam ook voor toen ik een iphone 6 had met IOS 10.2.1. Mijn telefoon viel random uit en had een bootloop. Ik heb hieronder een paar manieren voor het oplossen van deze situatie en wellicht werken een van de manieren die ik hieronder heb geschreven voor jou! 😁

1. Update je telefoon (Tenzij je een Root of Jailbreak heb)
  2. Force Restart je telefoon
  3. check de levensduur van je toestel (Dat kan bij een van de retail shops of in de mediamarkt bijv)
  4. Restore / Factory Reset (Wellicht is je toestel de weg kwijt)
  5. Neem contact op met het bedrijf zelf
  6. Vervang batterij (het is te proberen (batterijen zijn best goedkoop en best makkelijk te krijgen)
Ik hoop dat dit jou een beetje heeft kunnen helpen.

Groet,

Shawn!!!!!!

Reageer