Telefoon werkt niet goed

• 17 april 2018
  • 2 reacties
  • 64 keer bekeken

Ik heb voor mijn nieuwe verlenging de nieuwe iPhone 6 al gekregen en in gebruik. Als ik naar het nummer bel krijg ik elke keer de eerste keer voicemail en hij loopt vaak vast en valt dan uit.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Summer-surfdog, nou wat gek dat het toestel niet werkt zoals het zou moeten! Je hebt niet voor een verlenging gekomen om vervolgens problemen te ervaren met het toestel.

Zou je duidelijk kunnen omschijven waar je precies tegenaan loopt? Je geeft namelijk aan als je naar het nummer belt, je elke keer bij de eerste keer bellen de voicemail krijgt. Bel je in dat geval naar je eigen mobiele nummer? Zo ja, steeds vanaf hetzelfde toestel? Staat het toestel toevallig op de 'niet storen' modus? Staat het toestel daar niet op, probeer dan de simkaart in een ander toestel te proberen en een simkaart van iemand anders in jouw telefoon. Zo kunnen we acherhalen of de problemen zitten in de simkaart, of er een andere reden is.

In je bericht geef je ook aan dat het toestel vaak vastloopt en uitvalt. Zou je kunnen aangeven of dit op regelmatige basis is of zo af en toe etc..?
Hoi dat klopt iedereen die naar dit nummer belt heeft hetzelfde probleem met voicemail. In ander toestel werkt hij wel en na 2e x bellen gaat hij wel gewoon over. Het vastlopen gebeurd heel vaak onverwachts en dan valt hij gewoon uit je kan dan niks meer

Reageer