Beantwoord

Touchscreen van nieuwe iPhone SE werkt niet & geen e-mail met oplossing van Ben ontvangen na telefonische defect-melding

• 20 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 97 keer bekeken

• Ben een ijsbreker
  • 0 reacties
Beste Ben,

Ik heb een aantal dagen geleden een nieuwe telefoon iPhone SE 32GB ontvangen bij mijn omzetting naar 24-maanden abonnement. Het touchscreen van het toestel werkte binnen een week na ontvangst en in gebruik name al niet. Het touchscreen heeft een eigen wil, typt letters of cijfers of spaties die ik niet heb getypt, weigert mijn wachtwoord of pincode voor apps of de telefoon in te toetsen of de juiste app te selecteren die ik wil openen. Na uitschakelen en opnieuw aanzetten, en het herstellen van instellingen werkte het nog steeds niet. Ook na opnieuw mijn back-up er op zetten werkte het niet.

Ik wil graag deze week een nieuw toestel ontvangen, omdat ik de telefoon nodig heb voor mijn werk en over een week voor langere tijd in het buitenland moet werken. Afgelopen vrijdag heb ik met de klantenservice gebeld om het te melden en zou een e-mail met oplossingen krijgen, deze heb ik in 72 uur nog niet ontvangen, niet eens een bevestiging van mijn defect melding. Telefonisch krijg ik jullie niet te pakken.
Ik vind het zeer vervelend dat de service zo slecht is, want ook bij het afsluiten van mijn 24-maanden abonnement met dit toestel zijn de aanbieding die gedaan is en het versturen van een vervangende sim-kaart vergeten. Dit terwijl ik al ruim 10 jaar klant ben en voorheen goed geholpen ben. Deze laatste 2 zaken zijn inmiddels wel geregeld, maar zonder werkende mobiel kan ik daar helaas geen gebruik van maken!

Graag hoor ik wat jullie oplossing is.
icon

Beste antwoord door Shanna 20 augustus 2018, 15:16

Hoi Vicky, bedankt dat je een bericht achterlaat op het forum. En wat vervelend dat je toestel niet naar behoren werkt en dat de verlenging niet vlekkeloos is verlopen. Het is bij onze telefonische klantenservice inderdaad erg druk waardoor de wachttijden zijn opgelopen. Excuses daarvoor. Ik zie dat je vanmorgen contact op hebt genomen met onze klantenservice om aan te geven dat je een kapot toestel hebt ontvangen. Mijn collega's van de technische afdeling gaan dit binnen vijf werkdagen voor jou oppakken en jou een e-mail sturen met de stappen die je moet opvolgen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +2
Hoi Vicky, bedankt dat je een bericht achterlaat op het forum. En wat vervelend dat je toestel niet naar behoren werkt en dat de verlenging niet vlekkeloos is verlopen. Het is bij onze telefonische klantenservice inderdaad erg druk waardoor de wachttijden zijn opgelopen. Excuses daarvoor. Ik zie dat je vanmorgen contact op hebt genomen met onze klantenservice om aan te geven dat je een kapot toestel hebt ontvangen. Mijn collega's van de technische afdeling gaan dit binnen vijf werkdagen voor jou oppakken en jou een e-mail sturen met de stappen die je moet opvolgen.

Reageer