Beste antwoord door Romy
WhatsApp nieuwe simkaart
Ik ben sinds vandaag overgestapt naar Ben. Echter heb ik mijn nummer behouden en geen nieuwe telefoon, dus is het alleen een kwestie van simkaart wisselen. Nu vraag ik me echter af hoe het zit met mijn WhatsApp-gesprekken. Blijven deze behouden, aangezien ik niet van nummer wissel? Via WhatsApp kan ik geen backup maken, omdat ik al een tijd (ruim een jaar) een storing in die optie heb (zie foto).
Hi! Ik zou dat niet met zekerheid durven zeggen. Ik heb zelf ook wel eens m'n simkaart verwisseld. Toen bleven alleen mijn groepschats staan en mijn individuele gesprekken verdwenen. Je kan om dit te voorkomen een reserve kopie maken, maar deze optie werkt bij jou niet meer. Krijg je deze foutmelding ook als je jouw toestel aan de laptopt verbindt?
Bekijk origineel
Hi! Ik zou dat niet met zekerheid durven zeggen. Ik heb zelf ook wel eens m'n simkaart verwisseld. Toen bleven alleen mijn groepschats staan en mijn individuele gesprekken verdwenen. Je kan om dit te voorkomen een reserve kopie maken, maar deze optie werkt bij jou niet meer. Krijg je deze foutmelding ook als je jouw toestel aan de laptopt verbindt?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen met sociaal netwerk
Log in met je Ben account Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.