Beantwoord

WhatsApp nieuwe simkaart

• 5 december 2018
  • 1 reactie
  • 1125 keer bekeken

• Ben een ijsbreker
  • 0 reacties
Ik ben sinds vandaag overgestapt naar Ben. Echter heb ik mijn nummer behouden en geen nieuwe telefoon, dus is het alleen een kwestie van simkaart wisselen. Nu vraag ik me echter af hoe het zit met mijn WhatsApp-gesprekken. Blijven deze behouden, aangezien ik niet van nummer wissel? Via WhatsApp kan ik geen backup maken, omdat ik al een tijd (ruim een jaar) een storing in die optie heb (zie foto).

icon

Beste antwoord door Romy 5 december 2018, 14:42

Hi! Ik zou dat niet met zekerheid durven zeggen. Ik heb zelf ook wel eens m'n simkaart verwisseld. Toen bleven alleen mijn groepschats staan en mijn individuele gesprekken verdwenen. Je kan om dit te voorkomen een reserve kopie maken, maar deze optie werkt bij jou niet meer. Krijg je deze foutmelding ook als je jouw toestel aan de laptopt verbindt?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +9
Hi! Ik zou dat niet met zekerheid durven zeggen. Ik heb zelf ook wel eens m'n simkaart verwisseld. Toen bleven alleen mijn groepschats staan en mijn individuele gesprekken verdwenen. Je kan om dit te voorkomen een reserve kopie maken, maar deze optie werkt bij jou niet meer. Krijg je deze foutmelding ook als je jouw toestel aan de laptopt verbindt?

Reageer