Sticky

Welkom op de community

• 27 juni 2016
  • 104 reacties
  • 11439 keer bekeken

Toon eerste bericht

104 reacties

Hi!

Welkom op mijn community. Ik ben Ben. Ik ben de mobiele provider voor iedereen. Wie ben jij?

Ik ben Rob, 'mobiele leek' met veel sport hobbys en ben muziekliefhebber. Heb wat tijd nodig gehad om te wennen aan mijn Huawei P20 Lite maar dat loopt nu..
Reputatie 5
Badge +6
Hi @lenenmik! Ik zag je topic net voorbij komen en zie nu dat je je ook hebt voorgesteld, wat leuk! Wat voor sporten beoefen je zoal? Mocht je ooit tegen een Huawei probleem aanlopen, kun je altijd een topic openen met jouw vraag. Mochten wij het niet weten, hebben we altijd onze Superuser @Richard_Claassen nog. Hij is niet alleen groot fan van Huawei, maar ook een alles kenner op het gebied van dit merk #bengeweldig 😁
Fijn te weten dat er ook Huawei kenners zijn, erg handig 😊. Voetbal en tennis met name, beetje padel erbij en met de hond wandelen zijn mijn hobbys en sporten. Goed dat er een forum is bij BEN, maakt dat je sneller en makkelijker een antwoord kunt krijgen! Bedankt.
Reputatie 5
Badge +6
Ah, wat leuk! Ik ben zelf een korfballer, maar voetbal en tennis vind ik ook erg leuk. Alhoewel ik tennis wel erg moeilijk vind haha. Ja, zeker handig! Zo hoef je nooit met vragen te zitten ☺

Reageer