Sticky

Welkom op de community

  • 27 June 2016
  • 113 reacties
  • 12763 keer bekeken

Reputatie 4
  • Administrator
  • 0 reacties
Hi!

Welkom op mijn community. Ik ben Ben. Ik ben de mobiele provider voor iedereen. Wie ben jij?

113 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Hoi @RicoK 

Zoals je al zegt, we kennen elkaar. Ik heb beide topics gelezen op beide fora.

Ik had niet in de gaten dat ik pm met restricties had ingesteld. In het verleden ooit een pm gehad van een spammer. Inmiddels heb ik het aangepast.

Welkom op de community.

 

Reputatie 3

Hallo allen,

Laat ik ook eens proberen mij voor te stellen. Ik ben een man van middelbare leeftijd en ben woonachtig in de Flevopolder.

Sinds kort, ik denk een week of 2 a 3, ben ik actief op dit forum. Ik zit nu nog bij Simyo, maar ga op 11 januari of op 12 januari over. Zowel Ben als Simyo noemen verschillende datums in hun e-mails hetgeen tamelijk verwarrend is en ik nu niet weet op welke dag ik nu mijn Ben-sim bij mij moet meenemen (zie hier), waardoor ik dan maar beide dagen mijn Ben-sim mee neem.

Ik heb een erg lange tijd bij Simyo gezeten en ben daar heel actief op het forum, waardoor ik net als enkele mede-forummers de ‘titel’ Forum Expert kreeg. Waarom ik dan nu na al die jaren overstap? Simyo moeheid! Simyo was destijds een enorme pionier, maar staat de laatste jaren helemaal stil. Er gebeurt, naast het verhogen van de prijzen, helemaal niets. Ik hoop dat het gras aan de andere kant van de heuvels, bij Ben in mijn geval, ook echt groener is. Maar de start is vooralsnog geen voorbeeldige met de tegensprekende startdata.

Edit:

@Snoeshaantje Zoals ik al dacht/verwachtte, doordat je avatar mij al bekend voor kwam en je mij zojuist een PB stuurde, wij kennen elkaar van de vorige provider. 

NB Omdat je alleen reacties/antwoorden kunt/wil krijgen van leden die je volgt, kan ik je PB niet beantwoorden 😉

Reputatie 5
Badge +9

Hi Frans, wat leuk dat je je hebt voorgesteld in ons voorstel topic :grin: Ik ben Romy, een van de moderators op de community. Wij kunnen niet wachten om jou als klant te verwelkomen. Ik zag dat je al lekker druk was op ons mooie forum, alleen maar leuk! Mocht je graag samen willen bestellen met één van mijn collega's kun je altijd bellen naar 0800-2462468. Zij kunnen je altijd wat meer vertellen over onze acties!

 

 

Hallo,

Ik ben Frans, en ga hoogstwaarschijnlijk de overstap maken van Simpel naar Ben.

Ik ben met een mobiel begonnen Philips Diga (1997) met een abonnement bij Libertel (Nu Vodafone) heel lang bij Vodafone gezeten, 2,5 jaar geleden overgestapt naar Simpel met een sim-only, maar nu is mijn mobiel op het randje van overlijden, en zag bij Ben leuke prijzen

mvg

Frans

Reputatie 5
Badge +9

Graag gedaan! Mocht je vragen hebben of tips weet je me te vinden! 

Badge

Hallo Romy

 

Bedankt voor je leuke welkom!

We gaan t zien..

 

Groeten Willemien

Reputatie 5
Badge +9

Hi Willemien! Welkom op de community! 

 

 

Badge

Hallo

Ben er net bij…

Bedankt..

 

Groeten Willemien

 

Reputatie 5
Badge +9
Ah, wat leuk! Ik ben zelf een korfballer, maar voetbal en tennis vind ik ook erg leuk. Alhoewel ik tennis wel erg moeilijk vind haha. Ja, zeker handig! Zo hoef je nooit met vragen te zitten ☺️
Fijn te weten dat er ook Huawei kenners zijn, erg handig 😊. Voetbal en tennis met name, beetje padel erbij en met de hond wandelen zijn mijn hobbys en sporten. Goed dat er een forum is bij BEN, maakt dat je sneller en makkelijker een antwoord kunt krijgen! Bedankt.
Reputatie 5
Badge +9
Hi @lenenmik! Ik zag je topic net voorbij komen en zie nu dat je je ook hebt voorgesteld, wat leuk! Wat voor sporten beoefen je zoal? Mocht je ooit tegen een Huawei probleem aanlopen, kun je altijd een topic openen met jouw vraag. Mochten wij het niet weten, hebben we altijd onze Superuser @Richard_Claassen nog. Hij is niet alleen groot fan van Huawei, maar ook een alles kenner op het gebied van dit merk #bengeweldig 😁
Hi!

Welkom op mijn community. Ik ben Ben. Ik ben de mobiele provider voor iedereen. Wie ben jij?

Ik ben Rob, 'mobiele leek' met veel sport hobbys en ben muziekliefhebber. Heb wat tijd nodig gehad om te wennen aan mijn Huawei P20 Lite maar dat loopt nu..
Reputatie 4
Badge +4
Hallo Tiny. @Tineke50

Leuk dat je jezelf hier voorstelt en goedemorgen.
Meerdere reacties over hetzelfde onderwerp is niet nodig, je wordt geholpen. Omdat je hier de meeste informatie geeft zal ik hier proberen jou zo goed mogelijk te adviseren.

Je hebt een ouderwetse Nokia met een T-Mobile prepaid simkaart, ik vermoed alleen bellen en sms functie.
Om te beginnen, de telefoon niks mis mee prima merk en telefoon. Maar houdt er wel rekening mee dat 15-10-2020 T-mobile stopt met 2G. Dit is voor jou een belangrijk punt dus ik zou bijtijds informatie inwinnen welke telefoon dan wel werkt.

Schaf je t.z.t. een andere telefoon aan heb je waarschijnlijk een ander formaat simkaart nodig.

Verder zijn Ben en T-Mobile 2 afzonderlijke bedrijven met een eigen administratie.
Al is Ben een dochter van T-Mobile en maakt deze gebruik van dat netwerk.

Ik zou een my t-mobile account aanmaken op T-mobile zodat je je gegevens, instellingen, beltegoed kunt controleren mocht dat nog niet zijn gedaan.
Het 0900 vraagstuk is dus ook voor T-mobile.

En bij vragen bijvoorbeeld ook je inschrijven op de community van T-Mobile en daar informeren, even een shop van T-mobile binnenlopen.

Succes!

Groet
Snoeshaantje.
Hoi, ik ben Tiny, 68 jaar en weet niet veel van mobiele telefoons e.d.. Met mijn ouderwetse NOKIA bel ik met een T-mobile prepaid kaart. Ik kan echter geen 0900 nummers bellen? Hoe kan dat?
Reputatie 5
Badge +9
Hi Roy. Leuk dat je je hebt voorgesteld op de community! Ik ben Romy, een van de moderators op dit forum. Leuke hobby's heb je en interessant werk! Ben je dan ook Max Verstappen fan? 😃
Hallo ik ben Roy, en ben al 21 werkzaam in de beveiligingsbranch(installaties) en ben daar ook regelmatig actief met ict werkzaamheden. mijn hobbies zijn computers, Formule 1 en voetbal(niet actief 😉 ) en Hiphop dansen met een parentscrew wat ik wel actief doe en op kampioenschappen dans, kortom ben veelzijdig
Reputatie 5
Badge +6
Hi Snoeshaantje,

Wat lief dat je mij ook niet vergeet. Het getrouwde leven bevalt mij zeker wel😊
Reputatie 4
Badge +4
Ik heb dit topic gemist, zij die zich reeds hebben gemeld, WELKOM!

Hoi @revb1210 Romy (ook Merve) jij ook welkom bij de club!
Zeldzame handtekening gebruik je.😉

@Merve bevalt het getrouwde leven?🙂

Behalve ik schijnen er een stuk of 20 en een klein beetje😛 meer te zijn.😀

Have fun!
Badge
Hi,

Ik ben Romy, sinds januari werk ik met plezier op de klantenservice om al jullie telefoontjes te beantwoorden. Vanaf vandaag zal ik ook actief mee gaan lezen en reageren op jullie vragen en topics.

Wie doet er nog meer actief mee?
Reputatie 5
Badge +6
Hi Renze,

Wauw, Thailand staat ook op mijn lijstje maar ik heb zelf vliegangst😥
Reputatie 1
Hoi Renze,

Bedankt voor je reactie. Heel leuk inderdaad! Ook wel spannend. Op dit moment ben ik nog steeds bezig met mijn bruiloft en alles wat er bij komt kijken. Veel vrije tijd heb ik dus niet. Na de bruiloft wil ik mijn vrije tijd besteden aan leuke en nuttige activiteiten. Ik probeer mezelf bijvoorbeeld al te focussen op gezond eten en leven. Verder ben ik ingeschreven bij de sportschool en de eerste trainingen zijn al achter de rug😪


Super leuk dat je van reizen houdt. Wat is je eerstvolgende reisbestemming?

Hey Merve,
Mijn eerstvolgende reis wordt drie weken rondreizen door Thailand 😍😍😍
Zin in!
R.
Reputatie 5
Badge +6
Hoi Renze,

Bedankt voor je reactie. Heel leuk inderdaad! Ook wel spannend. Op dit moment ben ik nog steeds bezig met mijn bruiloft en alles wat er bij komt kijken. Veel vrije tijd heb ik dus niet. Na de bruiloft wil ik mijn vrije tijd besteden aan leuke en nuttige activiteiten. Ik probeer mezelf bijvoorbeeld al te focussen op gezond eten en leven. Verder ben ik ingeschreven bij de sportschool en de eerste trainingen zijn al achter de rug😪

Super leuk dat je van reizen houdt. Wat is je eerstvolgende reisbestemming?
Reputatie 1
Hoi allemaal!

Mijn naam is Merve en sinds kort actief op de community. Mijn doel bij Ben is om onze klanten zo goed en duidelijk mogelijk te helpen via verschillende kanalen. Ik voel me helemaal thuis en dit ook dankzij mijn lieve collega's van het Social team!

Verder ben ik op dit moment samen met mijn verloofde bezig met het organiseren van onze bruiloft. Wij trouwen in maart 2019, bijna dus😍


Hey Merve,
Leuk dat je bijna gaat trouwen, van harte!
Maart was natuurlijk al de mooiste maand van het jaar, maar nu al helemaal. Wat doe je eigenlijk in je vrije tijd?
Grtz,
R.
Reputatie 5
Badge +6
Hoi allemaal!

Mijn naam is Merve en sinds kort actief op de community. Mijn doel bij Ben is om onze klanten zo goed en duidelijk mogelijk te helpen via verschillende kanalen. Ik voel me helemaal thuis en dit ook dankzij mijn lieve collega's van het Social team!

Verder ben ik op dit moment samen met mijn verloofde bezig met het organiseren van onze bruiloft. Wij trouwen in maart 2019, bijna dus😍
Reputatie 1


Ik ben momenteel het boek van psychokiller aan het lezen. Ik weet niet of je dat kent, hij is sinds 2018 een beetje een facebook hype geworden.Klinkt alsof je van horror boeken houdt, in dat geval moet je eens wat van Thomas Olde Heuvelt lezen!

R
Laat je niet misleiden door de schrijver! Het boek gaat voornamelijk over de hedendaagse millennial-kwestie: Wat moet ik met mijn leven? Vertolkt op een humoristische wijze. Echt een aanrader en het leest lekker weg. Maar, bedankt voor je tip! Ik lees namelijk niet persé één genre. En boekentips zijn altijd welkom. :D


Oh wauw, dat is wel het laatste waar ik aan dacht bij de auteur.
Voor mij zijn Thomas z'n boeken nog leuker omdat ik hem persoonlijk ken. En omdat ik hem dus ken, heb ik al z'n boeken, persoonlijk gesigneerd en wel!

Het Rosie Project en Het Rosie Effect van de Nieuw Zeelandse Graeme Simsion (de vertalingen althans) zijn ook echte aanrader trouwens.

R

Reageer