Beantwoord

Abonnement

• 2 juli 2018
  • 1 reactie
  • 35 keer bekeken

Beste Dhr/mvr,
Ik heb op zondag 01-07-18 een bestelling geplaatst met ordernummer :334327256
Alleen werd die afgekeurd omdat mijn bankrekening niet klopte. Terwijl op de site word gecontroleerd of het rekeningnummer klopt . Wat ook de juiste is. Nu is mijn vraag hoe kan ik nog mijn bestelling afronden en binnen verwachten.

Met vriendelijke groeten
Rens de Ruig
icon

Beste antwoord door Wietske 3 juli 2018, 09:52

Superleuk om te lezen dat je voor ons hebt gekozen als provider Rens! Begrijpelijk dat je ervan stond te kijken dat de bestelling alsnog werd afgewezen op het IBAN rekeningnummer. Ik heb voor je nagekeken hoe dit precies komt en zie dat het ermee te maken heeft dat het rekeningnummer niet volledig met hoofdletters is geschreven.

Ik raad je daarom aan om een nieuwe bestelling te plaatsen bij ons. Je dient hierbij dus wel alle letters in hoofdletters te plaatsen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Superleuk om te lezen dat je voor ons hebt gekozen als provider Rens! Begrijpelijk dat je ervan stond te kijken dat de bestelling alsnog werd afgewezen op het IBAN rekeningnummer. Ik heb voor je nagekeken hoe dit precies komt en zie dat het ermee te maken heeft dat het rekeningnummer niet volledig met hoofdletters is geschreven.

Ik raad je daarom aan om een nieuwe bestelling te plaatsen bij ons. Je dient hierbij dus wel alle letters in hoofdletters te plaatsen.

Reageer