Beantwoord

Abonnement besteld maar niets gehoord

• 23 december 2018
  • 1 reactie
  • 227 keer bekeken

Hallo, gisteravond heb ik besloten een abbonoment te nemen bij ben met 2gb en onbeperkt bellen/sms. Ik heb alle gegevens ingevuld en moest uiteindelijk 1 cent overmaken naar ben. Nadat ik dit gedaan had zag ik niks meer over het abbonoment en heb ook geen mail van ben ontvangen. Een vriendin van mij deed precies hetzelfde en heeft hetzelfde probleem. Wat moet ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Wietske 7 januari 2019, 13:28

Hoi Selina, allereerst mijn excuses voor mijn late reactie! Superleuk om te lezen dat je een Ben abonnement wil bestellen 😃 Wanneer je per e-mail niets meer hebt vernomen van de bestelling dan is het altijd aan te raden om contact met ons op te nemen, zodat we voor je kunnen nagaan of de bestelling gelukt is. Heb je inmiddels al wel wat gehoord? Anders dan kan ik voor je nagaan of wij jouw bestelling hebben ontvangen. Stuur mij dan even via een privébericht via dit account de postcode en het huisnummer waarvoor de bestelling is gedaan. Dan kijk ik met je mee.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Hoi Selina, allereerst mijn excuses voor mijn late reactie! Superleuk om te lezen dat je een Ben abonnement wil bestellen 😃 Wanneer je per e-mail niets meer hebt vernomen van de bestelling dan is het altijd aan te raden om contact met ons op te nemen, zodat we voor je kunnen nagaan of de bestelling gelukt is. Heb je inmiddels al wel wat gehoord? Anders dan kan ik voor je nagaan of wij jouw bestelling hebben ontvangen. Stuur mij dan even via een privébericht via dit account de postcode en het huisnummer waarvoor de bestelling is gedaan. Dan kijk ik met je mee.

Reageer