Beantwoord

Abonnement besteld op 3 maart maar geen bezorgtijdsmail ontvangen wat gaat er hier fout?

  • 9 maart 2019
  • 3 reacties
  • 402 keer bekeken

Goedenavond iedereen van het forum,

Ik wil overstappen naar Ben en heb daarom op 3 maart een bestelling geplaatst voor een telefoon met nummerbehoud (ik stap over van prepaid naar een abonnement).

Vervolgens heb ik een mail ontvangen met mijn ordernummer en een gebruikersnaam voor het "Ik Ben" account dit heb ik vervolgens aangemaakt en hier kon ik later lezen dat de bestelling bekend was bij de bezorger.
Alleen het probleem is nu dat ik sinds toen niks meer gehoord heb via de mail (ook niet in de spam folder).

Nu vraag ik me toch af wat hier mis gaat of dat ik nog langer moet wachten.
icon

Beste antwoord door Romy 11 maart 2019, 12:11

Hi! Leuk dat je voor een abonnement met toestel gekozen hebt op de website. Goed dat je hier naar informeert. Ik zie dat je gekozen hebt voor een Samsung J6. Dit toestel is pas leverbaar vanaf 5 april. Je kunt ook vanaf dan een e-mail verwachten van onze koeriersdienst, AMP.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hi! Leuk dat je voor een abonnement met toestel gekozen hebt op de website. Goed dat je hier naar informeert. Ik zie dat je gekozen hebt voor een Samsung J6. Dit toestel is pas leverbaar vanaf 5 april. Je kunt ook vanaf dan een e-mail verwachten van onze koeriersdienst, AMP.
Bedankt voor de reactie, ik kijk uit naar de mail van de koeriersdienst.
Reputatie 5
Badge +6
Graag gedaan. Ik wens je alvast veel plezier met het abonnement en welkom bij Ben! 💙

Reageer