Beantwoord

Abonnement verlengen

• 23 september 2018
  • 1 reactie
  • 83 keer bekeken

BEN klantnummer 610319 Ik heb een Abonnement verlengen,ik maakte een afspraak met de koerier maar de koerier kwam niet .Dat was 2 keer 14 en 15 september .Mijn bestelling is geannuleerd en teruggestuurd naar Ben .Op de site was ik op zoek naar contact dat me niet hielp.Hij zei dat ik opnieuw een bestelling moet plaatsen op mijn website ik Ben ,Ben aap.Op mijn site is dit optie formulier geblokkerd .Staat zo,Helaas op dit moment kun je je Abonnement niet verlengen.Dus waar moet ik mijn Abonnement verlengen?Ik vraag u om een snel antwoord dat het Abonnement eindigt aan het einde van de maand.
icon

Beste antwoord door Shanna 24 september 2018, 10:37

Goedemorgen maja.jab.66! Ik kan me voorstellen dat je snel je nieuwe telefoon wilt ontvangen! Kan je eens je cookies en browsergeschiedenis verwijderen en dan opnieuw een verlenging plaatsen? Het zou dan mogelijk moeten zijn 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +2
Goedemorgen maja.jab.66! Ik kan me voorstellen dat je snel je nieuwe telefoon wilt ontvangen! Kan je eens je cookies en browsergeschiedenis verwijderen en dan opnieuw een verlenging plaatsen? Het zou dan mogelijk moeten zijn 🙂

Reageer