Beantwoord

abonnementwijziging

  • 25 juni 2019
  • 1 reactie
  • 200 keer bekeken

Ik heb mijn abonnement gewijzigd in een Sim only abonnement. Nu moet ik 20 euro aansluitkosten betalen en een afspraak maken voor mijn bestelling. Maar ik hoef geen nieuwe telefoon. Waarom is dit dan?
icon

Beste antwoord door Merve 26 juni 2019, 11:00

Hi kuchie! Ik heb het voor je nagekeken. Je hebt in plaats van een verlenging een nieuw abonnement afgesloten. Hierdoor worden er aansluitkosten in rekening gebracht. Je zou de bestelling moeten annuleren en opnieuw moeten aanvragen in vorm van een verlenging. Dit kun je doen door te bellen met onze klantenservice. Ik wens je een mooie dag.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +2
Hi kuchie! Ik heb het voor je nagekeken. Je hebt in plaats van een verlenging een nieuw abonnement afgesloten. Hierdoor worden er aansluitkosten in rekening gebracht. Je zou de bestelling moeten annuleren en opnieuw moeten aanvragen in vorm van een verlenging. Dit kun je doen door te bellen met onze klantenservice. Ik wens je een mooie dag.

Reageer