Beantwoord

Addertje onder het gras?

• 23 juli 2019
  • 1 reactie
  • 145 keer bekeken

Sinds 2015 betaal ik E13.50 voor 300min/sms+1500MB. In 2019 is daar een inflatiecorrectie overheen gekomen (13.72E). Wanneer ik bij "abonnement wijzigen" kijk, zie ik dat u 300min/sms+1500MB aanbiedt voor 9E. Wat is het addertje onder het gras? Ik neem aan dat er een nadeel moet zijn want u zou uw klanten toch niet onnodig meer dan 40% teveel laten betalen?
icon

Beste antwoord door Romy 23 juli 2019, 16:37

Hi Kees. Jouw abonnement kun je zelfstandig aanpassen naar de huidige prijslijst van Ben. Wij informeren onze klanten hier niet over omdat wij jouw gegevens niet voor andere doeleinden mogen gebruiken. Er zit geen addertje onder het gras. Mocht je jouw abonnement willen aanpassen wil ik je alvast veel plezier wensen met jouw nieuwe bundels!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
Hi Kees. Jouw abonnement kun je zelfstandig aanpassen naar de huidige prijslijst van Ben. Wij informeren onze klanten hier niet over omdat wij jouw gegevens niet voor andere doeleinden mogen gebruiken. Er zit geen addertje onder het gras. Mocht je jouw abonnement willen aanpassen wil ik je alvast veel plezier wensen met jouw nieuwe bundels!

Reageer