Sticky

Alles over de status van je bestelling

• 8 augustus 2016
  • 84 reacties
  • 4966 keer bekeken

Toon eerste bericht

84 reacties

Hoi, er staat bij mijn bestelling dat de bezorger is ingelicht, maar volgens de bezorger is er niets bekend over mijn pakketje, zou u mij kunnen vertellen wanneer ik mijn bestelling kan verwachten? Mijn ordernummer is 333823438.
Reputatie 6
Badge +8
Hoi, er staat bij mijn bestelling dat de bezorger is ingelicht, maar volgens de bezorger is er niets bekend over mijn pakketje, zou u mij kunnen vertellen wanneer ik mijn bestelling kan verwachten? Mijn ordernummer is 333823438.

Hoi Demy, natuurlijk! Dit kijk ik graag voor je na. Ik zie dat de koerier zo snel mogelijk contact met je opneemt via een e-mail om een afspraak in te plannen 😃 Ik verwacht de e-mail om een afspraak te maken vandaag. Bekijk ook voor de zekerheid je SPAM box in het geval de e-mail daar terecht is gekomen.
Hoi hoi,
Ik heb mijn abbonement verlengd via mijn pa zijn account. Ik was net geen 18 toen hij deze aanmaakte. Nou, nu dat ik 19 ben en recht heb op t verlengen van abbonement, heb ik op de bestelling mijn gegevens ingetypt. (mijn naam, gebooetedatum, etc).
Ik heb nu een mail van AMP binnengekregen voor t maken van een afspraak. Maar hier staan de voorletters van mijn pa... Dus mijn vraag is dus, staat op de contract mijne, of mijn pa zijn gegevens op? AMP is vgm heel strikt op een verkeerde letter bij de voorletters. En moet ik mijn ID laten zien of moet mijn pa dat doen?
Mijn ordernummer is: 0088793057
Hallo,
Ik heb een telefoon en abonnement bij jullie aangevraagd. Van Vodafone overgestapt naar een Ben-abonnement, met nummerbehoud. Telefoon ontvangen, dat was fijn! Als ik bij de belstatus kijk, staat deze nog steeds op "in behandeling". Waarom moet ik bijna een maand wachten tot ik mijn telefoon kan gebruiken? Anders wil ik het allemaal cancelen en ga ik het liefst naar een andere aanbieder. Dit is frustrerend!

Mvg,
Vera
Reputatie 7
Badge +7
Hoi hoi,
Ik heb mijn abbonement verlengd via mijn pa zijn account. Ik was net geen 18 toen hij deze aanmaakte. Nou, nu dat ik 19 ben en recht heb op t verlengen van abbonement, heb ik op de bestelling mijn gegevens ingetypt. (mijn naam, gebooetedatum, etc).
Ik heb nu een mail van AMP binnengekregen voor t maken van een afspraak. Maar hier staan de voorletters van mijn pa... Dus mijn vraag is dus, staat op de contract mijne, of mijn pa zijn gegevens op? AMP is vgm heel strikt op een verkeerde letter bij de voorletters. En moet ik mijn ID laten zien of moet mijn pa dat doen?
Mijn ordernummer is: 0088793057

Goedemorgen Oswaldo44! Wat tof dat jij je Ben abonnement hebt verlengd en gezellig bij ons blijft 😃 Als het contract nog op naam van jouw vader staat dan is hij degene die de telefoon in ontvangst moet nemen omdat zijn naam op het contract staat. Hij zal er dus bij moeten zijn bij het afleveren om zich te legitimeren aan de bezorger.

Je kunt het contract op jouw eigen naam laten zetten door een verzoek tot contractovername in te dienen.
Reputatie 7
Badge +7
Hallo,
Ik heb een telefoon en abonnement bij jullie aangevraagd. Van Vodafone overgestapt naar een Ben-abonnement, met nummerbehoud. Telefoon ontvangen, dat was fijn! Als ik bij de belstatus kijk, staat deze nog steeds op "in behandeling". Waarom moet ik bijna een maand wachten tot ik mijn telefoon kan gebruiken? Anders wil ik het allemaal cancelen en ga ik het liefst naar een andere aanbieder. Dit is frustrerend!

Mvg,
Vera

Goedemorgen Vera! Wat gezellig dat je hebt besloten om over te komen naar Ben, ik kan me goed voorstellen dat jij niet kunt wachten om met je Ben abonnement aan de slag te gaan! Ik ben direct het systeem ingedoken om uit te zoeken hoe het ervoor staat met jouw nummerbehoud verzoek en zie dat Vodafone het verzoek heeft afgewezen. Jij had tijdens het bestellen als wensdatum 2 januari doorgegeven, Vodafone heeft aangegeven dat jouw telefoonnummer pas na 29 januari vrij is voor overname. Ik heb meteen een nieuw verzoek ingediend om alsnog jouw telefoonnummer over te kunnen nemen maar houd er rekening mee dat Vodafone een maand opzegtermijn in acht neemt hiervoor.
Beste,

Ik heb mijn BEN sim-only simkaart nooit ontvangen via de post. Nu onlangs al het nummerbehoud smsje ontvangen, ik zou graag mijn simkaart ontvangen zodat ik straks niet onbereikbaar ben.

betreft ordernummer: 334373920
Reputatie 3
Badge +2
Beste,

Ik heb mijn BEN sim-only simkaart nooit ontvangen via de post. Nu onlangs al het nummerbehoud smsje ontvangen, ik zou graag mijn simkaart ontvangen zodat ik straks niet onbereikbaar ben.

betreft ordernummer: 334373920

Hoi esther987654321! Dat is natuurlijk niet de bedoeling dat je de simkaart niet ontvangt. Ik stuur je graag een nieuwe op. Zou je mij daarvoor in een privébericht nog je geboortedatum en postcode + huisnummer willen doorgeven?

Reageer