Beantwoord

Bestelgegevens kloppen niet

• 9 augustus 2018
  • 4 reacties
  • 34 keer bekeken

Hallo,

Ik heb eerder deze week een Sim only abo besteld met ordernr 334462650 Hierna kreeg ik een bevestiging waarop alle gegevens klopten.
Vandaag kreeg ik opnieuw een overzicht waarop mijn geboortedatum en rekeningnummer niet klopten en een onbekend mobiel nummer staat. Ik heb ook nummerbehoud aangevraagd en dit is een ander nummer.

Bij inloggen op ben.nl staan dezelfde gegevens vermeld. Daar klopt de geboortedatum weer wel, maar zijn het rekeningnummer en mobiel nummer nog steeds fout. Ook staat daar dat mijn bestelling al is bezorgd wat niet het geval is.

Ik heb in het verleden al eerder een abo bij Ben gehad en het lijkt alsof er nu gegevens door elkaar gehaald zijn. Graag wil ik dit allemaal even rechtzetten.

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Wietske 10 augustus 2018, 16:09

Ik heb jouw gegevens inmiddels ontvangen en zie dat alle gegevens wel kloppen 🙂 Wat was het onderwerp van de e-mail waarin de gegevens foutief vermeld waren? Het telefoonnummer wat je ziet is inderdaad het tijdelijke nummer. Dat zou jouw telefoonnummer zijn geworden wanneer je zonder nummerbehoud zou zijn overgestapt.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Ronaldk, superleuk dat je weer voor ons hebt gekozen! Het is natuurlijk niet de bedoeling dat jouw gegevens niet goed staan. Ik ga je hier verder mee helpen. Zou je mij het juiste rekeningnummer en jouw geboortedatum in een privébericht willen sturen? Dan ga ik voor je aan de slag
Reputatie 5
Badge +12
Ik heb jouw gegevens inmiddels ontvangen en zie dat alle gegevens wel kloppen 🙂 Wat was het onderwerp van de e-mail waarin de gegevens foutief vermeld waren? Het telefoonnummer wat je ziet is inderdaad het tijdelijke nummer. Dat zou jouw telefoonnummer zijn geworden wanneer je zonder nummerbehoud zou zijn overgestapt.
Hallo,

Dat is goed om te weten! Ik heb inmiddels mijn SIM ontvangen. Mijn persoonlijke pagina was blijkbaar iets te voorbarig. Rest alleen een verkeerde geboortedatum in het mailtje. Deze ontving ik donderdag met als onderwerp “Overzicht van je gegevens”. Door de foute geboortedatum hierin en status op mijn persoonlijke pagina dacht ik dat er iets mis was, maar alles lijkt nu dus in orde.

Dankjewel voor de snelle reactie en hulp!

Met vriendelijke groeten,

Ronald
Reputatie 5
Badge +7
Ahh helemaal super! Graag gedaan ook namens mijn collega, Wietske! Ik wens je een fijne dag.

Reageer