Beantwoord

Bestelling

  • 25 februari 2019
  • 3 reacties
  • 352 keer bekeken

Hallo,
Ik heb een kwartier geleden een abbonement besteld en ik heb ter controle €0,01 betaald. Alleen werd ik daarna niet meer doorverwezen naar de site en heb ik nog geen bevestiging per e-mail ontvangen. Ik zou worden doorverwezen naar de pagina om nummerbehoud te regelen, maar ik werd dus naar de homepage teruggeleid. Is de aanvraag voor het Sim-only abonnement binnen en kan ik alsnog nummerbehoud aanvragen?

Alvast bedankt,
Menno
icon

Beste antwoord door Jill 25 februari 2019, 14:57

Hi Menno,

wat onwijs leuk dat je een abonnement bij ons hebt afgesloten! Het is mogelijk om achteraf nummerbehoud aan te vragen. Je kunt dit doen via www.ben.nl/nummerbehoud je hebt hier wel een persoonlijke ik Ben pagina voor nodig. De inlog gegevens krijg je via de e-mail. Mocht je willen dat ik voor je check of alles goed gegaan is met de bestelling stuur mij dan een privébericht met hierin jouw telefoonnummer, geboortedatum en postcode/huisnummer.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Menno,

wat onwijs leuk dat je een abonnement bij ons hebt afgesloten! Het is mogelijk om achteraf nummerbehoud aan te vragen. Je kunt dit doen via www.ben.nl/nummerbehoud je hebt hier wel een persoonlijke ik Ben pagina voor nodig. De inlog gegevens krijg je via de e-mail. Mocht je willen dat ik voor je check of alles goed gegaan is met de bestelling stuur mij dan een privébericht met hierin jouw telefoonnummer, geboortedatum en postcode/huisnummer.
Dankjewel Jill.
ik heb contact gehad met de klantenservice en neb nummerbehoud aangevraagd!

Groeten!
Reputatie 5
Badge +6
Fijn om te horen dat het nummerbehoud gelukt is! Ik wens je nog een fijne avond toe.

Reageer