Beantwoord

Bestelling

  • 25 juni 2019
  • 1 reactie
  • 214 keer bekeken

Beste Ben,

Ik heb zojuist voor de 2e Keer een sim only abbonement proberen af te sluiten via de site. De eerste keer dacht ik dat iets vergeten had, wel keurig de 0.01 betaald. De vorige keer kreeg ik een mail dat ik iets vergeten was in mijn winkelwagen, als ik dan keek was mijn winkelwagen wel leeg.
Nu weer geprobeerd. Weer betaald. Weer geen bevestiging.
IS dit online te regelen en krijg ik nu een sim only abbonement? Waar gaat het mis?

Hoor van jullie,

Iggy24
icon

Beste antwoord door Merve 25 juni 2019, 13:35

Hoi Iggy24! Super naar dat het misgaat bij het bestellen van een abonnement. Ik wil graag voor je nakijken of de bestellingen goed zijn doorgekomen. Kun je mij een privébericht sturen met je geboortedatum en je postcode + huisnummer? Dan ga ik meteen aan de slag voor jou.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +2
Hoi Iggy24! Super naar dat het misgaat bij het bestellen van een abonnement. Ik wil graag voor je nakijken of de bestellingen goed zijn doorgekomen. Kun je mij een privébericht sturen met je geboortedatum en je postcode + huisnummer? Dan ga ik meteen aan de slag voor jou.

Reageer