Beantwoord

Bestelling geannuleerd

  • 12 maart 2019
  • 1 reactie
  • 357 keer bekeken

Ik had een nieuwe telefoon en abonnement besteld, vervolgens geannuleerd op AMP, met de reden dat ik niet thuis ben die datum. Nu probeer ik opnieuw hetzelfde te bestellen maar dat is opeens niet meer mogelijk omdat ik zogezegd vanaf die datum opeens een nieuw abonnement heb. Terwijl dit nog steeds hetzelfde oude abonnement is. Help?
icon

Beste antwoord door Romy 15 maart 2019, 10:31

Hi Niels. Leuk dat je een nieuw toestel hebt uitgekozen. Ik zie hier inderdaad twee bestellingen. Echter een bestelling (13/03) is helemaal goed gegaan en loopt ook door. Ik zie ook dat je een afspraak hebt gemaakt voor zaterdag 23 maart 13.30-16.00. Ik wil je adviseren dit na te kijken in AMP.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
Hi Niels. Leuk dat je een nieuw toestel hebt uitgekozen. Ik zie hier inderdaad twee bestellingen. Echter een bestelling (13/03) is helemaal goed gegaan en loopt ook door. Ik zie ook dat je een afspraak hebt gemaakt voor zaterdag 23 maart 13.30-16.00. Ik wil je adviseren dit na te kijken in AMP.

Reageer