Beantwoord

Bestelling geannuleerd door AMP, nieuwe bestelling afgewezen door Ben?

• 24 april 2019
  • 1 reactie
  • 377 keer bekeken

• Ben een ijsbreker
  • 0 reacties
Hallo allemaal,

Mijn abonnement bij Ben liep vorig jaar af en ik heb op 13 februari een nieuw abonnement bij Ben afgesloten. Ik kon uiteindelijk niet aanwezig zijn op de dag dat mijn toestel geleverd zou worden, waarop AMP mijn bestelling (zonder bericht) heeft geannuleerd. Ik kreeg een mail om een nieuwe afspraak te maken, probeerde dit en las vervolgens dat dit niet mogelijk was. Overigens bleek uit de mail van AMP dat zij mijn bestelling op 30 november 1999 af hadden willen leveren, wat ik dan wel weer heel gemotiveerd vond!

Ik heb vorige week nogmaals geprobeerd mijn abonnement te verlengen en kreeg vandaag bericht van Ben dat mijn bestelling niet geaccepteerd kan worden. Volgens de email heb ik een actief abonnement, terwijl de app aangeeft dat mijn abonnement vorig jaar afliep. Weet iemand waar dit aan ligt en hoe ik nu een nieuw abonnement af kan sluiten?

AIvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Romy 26 april 2019, 16:31

Hi! ik zie inderdaad dat er hier iets niet helemaal is goed gegaan. Ik heb dit meteen voor je doorgezet naar mijn collega's van de technische dienst. Zij zullen dit voor je uitzoeken. Kan ik nog iets voor je doen?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
Hi! ik zie inderdaad dat er hier iets niet helemaal is goed gegaan. Ik heb dit meteen voor je doorgezet naar mijn collega's van de technische dienst. Zij zullen dit voor je uitzoeken. Kan ik nog iets voor je doen?

Reageer