Beantwoord

bestelling Sim Only

  • 30 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 265 keer bekeken

Kunt u mij aangeven of u mijn bestelling van een Sim Only abonnement heeft ontvangen? Ik kan u telefonisch niet bereiken omdat ik geen 0900 nummers kan bellen. Er is 1 cent van mijn rekening afgeboekt maar heb geen bevestiging per email ontvangen. Het betreft aanbieding via FNV
icon

Beste antwoord door Essie65 30 augustus 2019, 17:36

Hoi Romy, bedankt voor je reactie. Gelukkig is het probleem alsnog via de klantenservice van Ben opgelost. Dank voor je moeite!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hi Essie. Kun je me jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum versturen per privé bericht? Dan kijk ik even met je mee.
Hoi Romy, bedankt voor je reactie. Gelukkig is het probleem alsnog via de klantenservice van Ben opgelost. Dank voor je moeite!
Reputatie 3
Badge +3
Graag gedaan namens mijn collega Romy! Ik wens je een mooie dag.

Reageer