Beantwoord

Binnen 1 dag nummerbehoud bevestiging maar nog geen SIMkaart

  • 21 January 2019
  • 12 reacties
  • 596 keer bekeken

Snel akkoord dat nummerbehoud is goedgekeurd maar de SIM-kaart is nog niet binnen. Wel staat op mijn Ben dat de bestelling is bezorgd. Hoe zit dat?
Ik wil t nummerbehoud uitstellen (staat op 23 januari) tot ná ontvangst van de SIM, echter op pagina nummerbehoud lijkt dat niet te kunnen. Hoe zit dat?
icon

Beste antwoord door Shanna 22 January 2019, 09:37

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Goedemorgen BerryB, wat leuk dat je voor Ben hebt gekozen! Je bestelling staat inderdaad op bezorgd omdat brievenbus post niet getracked kan worden, jouw simkaart is gisteren verstuurd dus zou je vandaag of morgen moeten ontvangen. Ik zie ook dat het zojuist gelukt is om je nummerbehoud uit te stellen. Als je verder nog vragen hebt dan hoor ik dat graag.
Dank je wel voor je reactie. Net de SIM binnengekregen. Zo snel als door jullie eea in orde wordt gemaakt ben ik niet gewend 😃 top.
😕Ik had nummerbehoud willen uitstellen tot dat mijn beltegoed van de prepaid op was, nu is er door de snelheid zo blijkt me een kleine € 50 weg en niet meer verhaalbaar op Telfort. Waarom het nummerbehoud niet op een datum gekozen kon worden is me een raadsel (dat was bij mail meegedeeld dat je kon kiezen)

Groet
Berry
Reputatie 5
Badge +9
Hi Berry. Dat is vervelend. Je had het nummerbehoud uitkunnen stellen inderdaad, maar nu jouw nummer al is overgezet kan ik dit jammer genoeg niet terug draaien.
Tja Romy vervelend op zn zachtst gezegd, maar antwoord op de vraag waarom ik dat niet heb kunnen uitstellen krijg ik niet. Duur grapje. Wellicht wat in de credit te regelen? Zo neen dan heb ik echt pech gehad en kan t topic gesloten worden.
Reputatie 5
Badge +9
Ja, daar heb je gelijk in. Het is meer dan vervelend. Je kon jouw nummerbehoud uitstellen door de knop "Annuleer overzetten op dag 1" in te drukken. Op die manier kon je zelf kiezen wanneer jouw nummer wel zou worden overgezet. Deze informatie heb je ook ontvangen in de e-mail die je hebt gekregen op 21/01. Hierdoor kan ik het niet voor je vergoeden. Je kan eventueel nog contact opnemen met de vorige provider omdat het tegoed van hen is, maar ik denk niet dat zij hierin iets voor je kunnen betekenen. Ik had graag meer voor je willen doen, sorry hiervoor.
Daar gaat het nu precies om, dat heb ik afgelopen maandag gedaan en dinsdag plotseling was t nummer overgezet.

Groeten
Berry😥😢
Reputatie 5
Badge +9
Ik kan dit niet terug zien. Ik kan je wel een MB extra aanbieden van 500mb mocht je daar interesse in hebben. Laat je het me even weten? 🙂
Hallo Romy

Dat verzacht in ieder geval iets. Graag en bedankt

Groet
Berry😎
Reputatie 5
Badge +9
Okay dan maak ik dat graag in orde voor je. Een mb extra kun je gebruiken in de maand waarin je deze aanschaft, omdat je nu nog veel mb's over hebt wil ik je voorstellen om contact met me op te nemen vanaf 01/02. Ik denk dat je er dan meer plezier aan hebt! 🙂
Hoi Romy

Het is 1 februari geweest dus je mag het wel in orde maken.
Bedankt!

Groetjes B
Reputatie 5
Badge +9
Hi Berry! Ik heb dit voor je in orde gemaakt! 🙂 Op je volgende factuur zal je de MB extra terug zien zonder kosten. Ik wens je een hele fijne dag toe.

Reageer