Beantwoord

contract openbreken

• 16 juli 2019
  • 1 reactie
  • 223 keer bekeken

Mijn LG-scherm is gebarsten en de reparatiekosten zijn echter torenhoog, €140 om precies te zijn. Mijn abonnement loopt in feb 2020 pas af. Is het mogelijk om tussentijds mijn contract open te breken en per eerstmogelijke datum een nieuw contract (met nieuw toestel) met jullie af te sluiten? Tegen minimaal dezelfde voorwaarden als de huidige?
icon

Beste antwoord door Merve 16 juli 2019, 14:48

Hoi! Dat is inderdaad niet niets. Maar maak je geen zorgen gelukkig biedt ik je de mogelijkheid om jouw abonnement vroegtijdig te verlengen. Om in aanmerking te kunnen komen dien je wel eerst je huidige toestelkrediet af te kopen. Jouw toestelkrediet bedraagt op dit moment €41,62. Mocht je willen gaan voor een vroegtijdige verlenging, neem dan gerust contact op met mijn klantenservice.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +2
Hoi! Dat is inderdaad niet niets. Maar maak je geen zorgen gelukkig biedt ik je de mogelijkheid om jouw abonnement vroegtijdig te verlengen. Om in aanmerking te kunnen komen dien je wel eerst je huidige toestelkrediet af te kopen. Jouw toestelkrediet bedraagt op dit moment €41,62. Mocht je willen gaan voor een vroegtijdige verlenging, neem dan gerust contact op met mijn klantenservice.

Reageer