Beantwoord

Geen bestel bevestiging ontangen

  • 1 juli 2019
  • 1 reactie
  • 205 keer bekeken

Dag Ben,

Vandaag heb ik een Sim-only-abonnement besteld, maar heb daar geen bevestiging van ontvangen. Ik heb ook de spamfolders gecheckt en daar was ook niks in te vinden.
Kunnen jullie aangeven of de bestelling wel is binnen gekomen? En zo ja, wat de status is?

Vriendelijke groeten, Arjen
icon

Beste antwoord door Merve 3 juli 2019, 08:07

Hoi Arjen! Helaas kan ik geen nieuwe bestelling vinden onder jouw naam. Ik vermoed dan ook dat de bestelling niet goed is doorgekomen. Zou je de bestelling opnieuw kunnen plaatsen?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +2
Hoi Arjen! Helaas kan ik geen nieuwe bestelling vinden onder jouw naam. Ik vermoed dan ook dat de bestelling niet goed is doorgekomen. Zou je de bestelling opnieuw kunnen plaatsen?

Reageer