Beantwoord

Geen bevestigingsmail na bestellen sim only abonnement

  • 20 november 2018
  • 1 reactie
  • 123 keer bekeken

Hallo,

Ik heb op 14-11 een sim only abonnement besteld. Daarbij is ook de 1cent overgemaakt via ideal, echter heb ik geen bevestigingsmail ontvangen of de bestelling is goedgekeurd.
Graag zou ik weten wat de status is van mijn bestelling?

Groet,
Marloes
icon

Beste antwoord door Romy 20 november 2018, 16:12

Hallo,

Ik heb op 14-11 een sim only abonnement besteld. Daarbij is ook de 1cent overgemaakt via ideal, echter heb ik geen bevestigingsmail ontvangen of de bestelling is goedgekeurd.
Graag zou ik weten wat de status is van mijn bestelling?

Groet,
Marloes


Hi marloes. Leuk dat je een abonnement hebt afgesloten via Ben. Vervelend dat je daar geen bevestiging van hebt ontvangen. Ik ga het voor je nakijken. Kan je me een privé bericht versturen met jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
Hallo,

Ik heb op 14-11 een sim only abonnement besteld. Daarbij is ook de 1cent overgemaakt via ideal, echter heb ik geen bevestigingsmail ontvangen of de bestelling is goedgekeurd.
Graag zou ik weten wat de status is van mijn bestelling?

Groet,
Marloes


Hi marloes. Leuk dat je een abonnement hebt afgesloten via Ben. Vervelend dat je daar geen bevestiging van hebt ontvangen. Ik ga het voor je nakijken. Kan je me een privé bericht versturen met jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum?

Reageer