Beantwoord

Geen bevestigingsmail ontvangen na bestelling sim only abonnement

  • 6 november 2018
  • 1 reactie
  • 149 keer bekeken

  • Ben een ijsbreker
  • 0 reacties
Ik heb 02-11 een extra abonnement besteld voor mijn minderjarige zusje. Ik heb tot op heden geen bevestigingsmail of iets ontvangen. Ik heb wel via ideal 1 cent betaald. Toen ik mijn eigen abonnement had besteld (jaar geleden) kreeg ik wel mailtjes erover

Hoe weet ik nou dat het goed is gegaan? Ik heb ook geen ordernummer of iets.

????
icon

Beste antwoord door Shanna 7 november 2018, 09:24

Goedemorgen na_10, ik kan begrijpen dat je graag wilt weten of de bestelling is voltooid. Kan je mij in een privébericht de postcode + huisnummer en naam doorgeven waarop de bestelling is geplaatst? Dan zal ik kijken of ik de bestelling voor je kan vinden.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +2
Goedemorgen na_10, ik kan begrijpen dat je graag wilt weten of de bestelling is voltooid. Kan je mij in een privébericht de postcode + huisnummer en naam doorgeven waarop de bestelling is geplaatst? Dan zal ik kijken of ik de bestelling voor je kan vinden.

Reageer