Beantwoord

Geen bevestigingsmail ontvangen van bestelling

• 24 november 2018
  • 4 reacties
  • 298 keer bekeken

Gisteravond ben ik gestart met het bestellen van een Sim Only-abonnement. Helaas kon ik door omstandigheden de bestelling toen niet afmaken. Had alleen wel naam en e-mail ingevuld, maar overige gegevens (zoals legitimatie) nog niet. Vervolgens de browser gesloten met de gedachte vandaag een nieuwe bestelling te doen. Gisteravond na het afsluiten ontving ik nog wel een herinneringsmail voor een niet afgemaakte bestelling.

Vandaag opnieuw een bestelling gedaan, inclusief het invullen van alle gegevens en het betalen van 1 cent via Ideal. Via Ideal kan ik wel een ordernummer zien, namelijk 530342. Tot mijn verbazing kreeg ik ongeveer een half uur later een mail van Ben, maar dan opnieuw een herinneringsmail met een bericht over een niet afgeronde bestelling. Ik heb echter geen bevestiging gehad van mijn bestelling en twijfel nu of mijn bestelling wel goed is aangekomen en verwerkt. Kan Ben daar een bevestiging van geven?

Tweede vraag: ik heb bij de bestelling nummerbehoud aangevraagd, maar na het betalen via Ideal kwam ik niet automatisch terecht bij de bestelling, maar op de homepage. Het is dus niet mogelijk geweest om direct nummerbehoud aan te vragen. Bestaat die mogelijkheid later nog?

Bij voorbaat dank voor de reactie.

Met vriendelijke groet,
Pieter
icon

Beste antwoord door Jill 26 november 2018, 11:05

Hi Pieter, wat leuk dat je voor ons hebt gekozen. Nummerbehoud kan zeker nog later via www.ben.nl/nummerbehoud. Ik kijk graag met je mee naar de status van jouw bestelling. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met daarin jouw telefoonnummer, geboortedatum en postcode/huisnummer? Alvast bedankt.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Pieter, wat leuk dat je voor ons hebt gekozen. Nummerbehoud kan zeker nog later via www.ben.nl/nummerbehoud. Ik kijk graag met je mee naar de status van jouw bestelling. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met daarin jouw telefoonnummer, geboortedatum en postcode/huisnummer? Alvast bedankt.
Reputatie 5
Badge +7
Ah superjammer Pieter! Mocht je je nog bedenken dan ben je natuurlijk altijd van harte welkom!
Helaas zie ik nu dat een min of meer vergelijkbare vraag gesteld is op 14-11 door een andere gebruiker, maar mijn situatie wijkt iets af vanwege de herinneringsmail.

Bij voorbaat dank.
Beste allemaal,

Ter informatie: de bestelling was inderdaad niet doorgekomen. Vervolgens heb ik geprobeerd telefonisch te bestellen, maar na 9 minuten werd de verbinding automatisch verbroken en bij een tweede poging werd ik na ruim een half uur nog niet te woord gestaan. Daarom heb ik maar besloten af te zien van een abonnement bij Ben.

Groeten,
Pieter

Reageer