Beantwoord

Geen mail AMP-groep

• 15 december 2018
  • 1 reactie
  • 191 keer bekeken

Laatst heb ik bij Ben een bestelling gedaan voor een nieuwe telefoon. Als het goed is is deze bestelling bevestigd, ik heb hier ook een ordernummer over; 334822930. In de email van Ben staat dat AMP-groep binnen 5 dagen contact zou opnemen, maar dat is nooit gebeurd (dat was 9 dec, het is nu 15 dec).
Het is zo onmogelijk om een bezorgmoment te kiezen, en ik ben bang dat dit de bestelling van mn telefoon uitstelt. Graag zou ik willen weten hoe dat zit, ik zou namelijk graag mijn nieuwe telefoon ontvangen.
icon

Beste antwoord door Wietske 17 december 2018, 12:46

Wat ontzettend leuk om te lezen dat je jouw abonnement hebt verlengd! Ik begrip dat er verwarring is ontstaan over de levering van jouw telefoon. Wanneer het toestel op voorraad is ontvang je van AMP een e-mail om een bezorgafspraak in te plannen. De verwachte leverdatum van jouw bestelde toestel is 8 januari dus rond die datum ontvang je van AMP een e-mail voor de bezorging.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Wat ontzettend leuk om te lezen dat je jouw abonnement hebt verlengd! Ik begrip dat er verwarring is ontstaan over de levering van jouw telefoon. Wanneer het toestel op voorraad is ontvang je van AMP een e-mail om een bezorgafspraak in te plannen. De verwachte leverdatum van jouw bestelde toestel is 8 januari dus rond die datum ontvang je van AMP een e-mail voor de bezorging.

Reageer