Beantwoord

Is mijn aanvraag voor een sim-only abonnement gelukt?

  • 10 maart 2019
  • 3 reacties
  • 398 keer bekeken

Hi,

Ik heb vanmiddag een sim-only abbonement besteld en ik heb ter controle €0,01 betaald. Alleen werd ik daarna niet meer doorverwezen naar de site en heb ik nog geen bevestiging per e-mail ontvangen. Ik zou worden doorverwezen naar de pagina om nummerbehoud te regelen, maar ik werd dus naar de homepage teruggeleid. Is de aanvraag voor het Sim-only abonnement binnen en kan ik alsnog nummerbehoud aanvragen?

Ik hoor graag van jullie!

Met vriendelijke groet,
Fanny
icon

Beste antwoord door Romy 11 maart 2019, 15:47

Hi Fanny. Leuk dat je een abonnement hebt afgesloten. Kun je mij in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum versturen? Dan kijk ik dit graag even voor je na. Mocht je inmiddels al een e-mail hebben ontvangen met inlog gegevens voor jouw Ik-Ben omgeving kun je daar jouw nummerbehoud aanvragen. Ik wens je een fijne dag toe!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hi Fanny. Leuk dat je een abonnement hebt afgesloten. Kun je mij in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum versturen? Dan kijk ik dit graag even voor je na. Mocht je inmiddels al een e-mail hebben ontvangen met inlog gegevens voor jouw Ik-Ben omgeving kun je daar jouw nummerbehoud aanvragen. Ik wens je een fijne dag toe!
Hoi Romy,

Bedankt voor je reactie.
Hoe kan ik een privé bericht sturen?

Groet,
Fanny
Reputatie 5
Badge +6
Hi. Kun je het via deze link proberen?

Reageer