Sticky

Jouw eerste maand bij Ben

• 26 oktober 2017
  • 4 reacties
  • 1291 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +7
  • Oud-moderator
  • 4435 reacties
Jouw Ben abonnement is vandaag van start gegaan. Super leuk! Zo een nieuw abonnement kan veel vragen met zich mee brengen. In dit topic leg ik uit hoe jouw eerste maand bij Ben eruit ziet. En wanneer jij je eerste factuur ontvangt. Je kunt alle informatie ook terug vinden op de welkomstpagina op de website

Jouw eerste maand

Tijdens jouw eerste maand ontvang jij je volledige bundels, ook als jij later in de maand klant bent geworden. Echter betaal je hiervoor minder

Bel/sms bundel

In de eerste maand brengt Ben je min/sms bundel naar verhouding in rekening tot het einde van de maand. Je kunt in deze maand het totaal aantal min/sms gebruiken welke je hebt besteld.

Voorbeeld:
Je abonnement start op de 16e dag van een maand met een bundel van 300 min/sms voor € 4,00 per maand. Je ontvangt dan 300 min/sms en je betaald hiervoor € 2,00. In de daarop volgende maand ontvang je weer 300 min/sms. Echter brengt Ben dan wel de volledige bundelprijs van € 4,00 per maand in rekening.

Databundel

In de eerste maand breng ik je internetbundel naar verhouding in rekening tot het einde van de maand. Je kunt in deze maand het totaal aantal MB’s gebruiken welke je hebt besteld.

Voorbeeld:
Je abonnement start op de 16e dag van een maand met een bundel van 500 MB voor € 3,00 per maand. Je ontvangt dan 500 MB en je betaald hiervoor € 1,50. In de daarop volgende maand ontvang je weer 500 MB. Echter brengt Ben dan wel de volledige bundelprijs van € 3,00 per maand in rekening.

Sms bundel

In de eerste maand brengt Ben je sms-bundel naar verhouding in rekening tot het einde van de maand. Je kunt in deze maand de 1000 sms’jes gebruiken welke je hebt besteld.

Voorbeeld:
Je abonnement start op de 16e dag van een maand met een 1000 sms-bundel voor € 0,50 per maand. Je ontvangt dan 1000 sms’jes en je betaald hiervoor € 0,25. In de daarop volgende maand ontvang je weer 1000 sms’jes. Echter brengt Ben dan wel de volledig bundelprijs van € 0,50 per maand in rekening.

Jouw eerste factuur

Ben factureert de maand achteraf. Zo betaal je precies voor wat je verbruikt hebt, en nooit teveel. Je eerste factuur ontvang je daarom de volgende maand. Op deze factuur vind je ook je aansluitkosten en de eventuele thuiskopieheffing terug. Bijvoorbeeld: Je bent in oktober actief geworden, jij ontvangt je eerstefactuur dan in november. De factuur verschijnt elke maand tussen de 13e en 17e van de maand. De automatische incasso vindt 10 dagen later plaats.

Bekijk deze video over je factuur. Hierin geeft Ben je uitleg hoe de factuur is opgebouwd, wanneer Ben factureert en waar je de specificaties kunt vinden.

Veel plezier met je nieuwe abonnement!

4 reacties

Hallo,

Ik heb eerder gemeld toen mijn nieuwe abonnement in zou gaan dat ik extra kosten had gemaakt met me belminuten omdat ik 0 had gekregen waardoor ik uit bundel was gegaan nu zie ik vandaag dat er geen verandering in de factuur is toegepast . Ik hoop dat ik geholpen kan worden .
Reputatie 6
Badge +8
Hallo,

Ik heb eerder gemeld toen mijn nieuwe abonnement in zou gaan dat ik extra kosten had gemaakt met me belminuten omdat ik 0 had gekregen waardoor ik uit bundel was gegaan nu zie ik vandaag dat er geen verandering in de factuur is toegepast . Ik hoop dat ik geholpen kan worden .

Fijn dat je hier over aan de bel trekt, Seath! Ik heb een compensatie ingediend voor de onterechte kosten die in rekening zijn gebracht. In een mail heb ik de compensatie bevestigd. Lees de mail goed door om te lezen wanneer je de compensatie ontvangt. Sorry voor het ongemak!

Reageer