Beantwoord

Klacht - bestellen en verlengen

• 14 december 2018
  • 3 reacties
  • 185 keer bekeken

Vorige week heb ik na heel wat moeizame telefoontjes met de klantenservice mijn abonnement verlengd. Mijn huidige telefoon is kapot gegaan, dus het werd een abonnement met een iphone 7.

Het abonnement ging per direct in, de iphone zou dinsdag 12 december bezorgd worden. Nu blijkt de levertijd enorm vertraagd. Schijnbaar is het normaal dat je daar zelf achter moet komen, want Ben informeert hier niet over.

Normaal gesproken is een beetje vertraging geen ramp, maar doordat ik nu nauwelijks kan bellen met mijn kapotte telefoon is het wel heel vervelend.

Via de chat is het mij nu (na 45 minuten chatten) gelukt om de order te annuleren. Bij andere telecom aanbieders heb ik de telefoon morgen in huis. Alleen doet ben er maximaal 5 dagen over om de bestelling te annuleren. Daarna kan ik pas een nieuw abonnement afsluiten...

Het gekste is nog dit: Bij Ben had ik de iphone 7, 300 minutenen 5gb voor €29 per maand. Nu keek ik zojuist op de website van belsimpel. Dezelfde telefoon met 5gb en onbeperkt bellen voor €28 per maand en de telefoon is morgen in huis.

Ben is best een prima bedrijf maar dit valt echt vies tegen.
icon

Beste antwoord door Romy 14 december 2018, 13:57

Hi Simon. Ik kan me voorstellen dat je hier niet blij van wordt. Je wilt je nieuwe toestel natuurlijk zo snel mogelijk binnen hebben. De vertraging komt door een grote aanvraag van de iPhone 7, sorry hiervoor. Het annuleren duurt inderdad een aantal dagen. Dit komt omdat het annuleren moet worden doorgezet naar een andere afdeling. Deze tijd kan ik jammer genoeg niet versnellen, maar op welke manier kan ik jou wel van dienst zijn?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hi Simon. Ik kan me voorstellen dat je hier niet blij van wordt. Je wilt je nieuwe toestel natuurlijk zo snel mogelijk binnen hebben. De vertraging komt door een grote aanvraag van de iPhone 7, sorry hiervoor. Het annuleren duurt inderdad een aantal dagen. Dit komt omdat het annuleren moet worden doorgezet naar een andere afdeling. Deze tijd kan ik jammer genoeg niet versnellen, maar op welke manier kan ik jou wel van dienst zijn?
Hai Romy, je kunt mij verder niet van dienst zijn. Ik baal gewoon van deze situatie en van de service. Dit was volgens de chat medewerker de enige plek om een klacht / review te plaatsen. Grote aanvraag of niet, ik vind dat Ben hier enorm tekort is geschoten.
Reputatie 5
Badge +6
Dat kan ik goed begrijpen Simon. Zeker wanneer je met een kapot toestel zit. Sorry hiervoor. Ik ga het in ieder geval doorgeven aan mijn collega's.

Reageer