Levering sim + telefoon

• 18 juli 2018
  • 11 reacties
  • 64 keer bekeken

Beste ben,
Ik wacht al vanaf 7 juli op een toestel en sim abonnement.Ik krijg geen bericht over levering.
Ik heb wel een bevestiging gekregen (ordernummer: 334349543)
Ik hoor graag van u.
Overigens ben ik hier heel ontevreden over.

11 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Kim, dat is natuurlijk wel erg lang. Gaat het om de bestelling met de Samsung galaxy A6? Door een fout in ons systeem is deze bestelling geannuleerd. Je zou hier over gebeld moeten worden. Als je wil kan ik de bestelling er voor je inzetten.
Ja graag
Reputatie 5
Badge +7
Dan ga ik dat voor je doen. Ik zie alleen dat je gekozen had voor een eenmalige betaling. Was dat voor het volledige toestel of een gedeelte van het toestel?
Voor het volledige toestel
Reputatie 5
Badge +7
Oké, dan komt het abonnement totaal op 7 euro per maand en het toestel op 240 euro. Kan ik hem er voor je in gaan zetten?
Ja graag dank je wel
Reputatie 5
Badge +7
Super, ik ga het voor je verwerken! Je krijgt in de loop van de middag de bevestiging per e-mail.
Hoi ij heb geen bevestigingsmail ontvangen
Hoi ik heb nog steeds geen bevestiging ontvangen.
Ik vraag mij af wat hier nou telkens fout gaat.
Hoi ik heb nog steeds niks ontvangen geen bevestigingsmail niks.
Ik ga wel opnieuw bestellen want ik wacht nu wel heel erg lang misschien dan maar geen Ben al het zo moeilijk gaat.
Reputatie 5
Badge +12
Sorry dat je nog steeds niets gehoord hebt over jouw bestelling Mikaikim! Je kunt de bestelling inderdaad zelf opnieuw plaatsen. Wanneer je dat gedaan hebt dan kan ik voor je nagaan of alles goed is gegaan.

Reageer