Beantwoord

Levering simkaart bij bestelling

• 4 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 32 keer bekeken

• Ben een ijsbreker
  • 0 reacties
Hallo!

Ik heb een tweetal dagen geleden een abonnement afgesloten met toestel Xperia XZ2 (ordernummer: 334450124).
Het toestel heb ik gisteren al mogen ontvangen (supersnel, waarvoor dank!). Ook mijn aanvraag voor nummerbehoud is al goedgekeurd. Alleen bij mijn toestel is geen simkaart toegevoegd.

Mijn vraag is dan ook: kan ik deze simkaart nog ontvangen? Zo ja, wanneer? Lijkt me immers sterk dat ik mijn oude simkaart moet gebruiken...
icon

Beste antwoord door Wietske 6 augustus 2018, 11:14

Ai, zo zonder simkaart wordt het inderdaad knap lastig om het abonnement te gaan gebruiken Pam! Ik zie dat je de bestelling hebt geplaatst via een dealer. Mijn advies is daarom om hierover nog even contact op te nemen met hun. Zij zijn namelijk verantwoordelijk voor het compleet afleveren van de bestelling. Mocht je van hun een nieuwe simkaart hebben ontvangen dan kan je dit ons laten weten zodat wij deze voor je kunnen activeren.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Ai, zo zonder simkaart wordt het inderdaad knap lastig om het abonnement te gaan gebruiken Pam! Ik zie dat je de bestelling hebt geplaatst via een dealer. Mijn advies is daarom om hierover nog even contact op te nemen met hun. Zij zijn namelijk verantwoordelijk voor het compleet afleveren van de bestelling. Mocht je van hun een nieuwe simkaart hebben ontvangen dan kan je dit ons laten weten zodat wij deze voor je kunnen activeren.

Reageer