Beantwoord

Nieuwe mobiel besteld met abonnement overname

• 17 oktober 2018
  • 5 reacties
  • 136 keer bekeken

Hoe lang duurt het voor ik bevestiging heb van het bestellen van mijn mobiel met abonnement overname.
icon

Beste antwoord door Wietske 17 oktober 2018, 14:49

Hoi Alie, wat leuk dat je een nieuw abonnement bij ons hebt afgesloten! De bevestiging van een bestelling ontvang je vrijwel direct per e-mail. Controleer dus voor de zekerheid ook de spamfolders.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Hoi Alie, wat leuk dat je een nieuw abonnement bij ons hebt afgesloten! De bevestiging van een bestelling ontvang je vrijwel direct per e-mail. Controleer dus voor de zekerheid ook de spamfolders.
Hallo Wietske

Ik heb nog niet via de mail ontvangen wat moet ik nu doen?
Gr Alie
Reputatie 5
Badge +6
Hallo Wietske

Ik heb nog niet via de mail ontvangen wat moet ik nu doen?
Gr Alie

Ik heb het even voor je nagekeken, maar ik zie dat je een vroegtijdige verlenging hebt geplaatst en dat deze is afgewezen. Je hebt hier op 15-10 een e-mail over ontvangen, mocht je deze niet gevonden hebben, of gaat het om een andere bestelling? Laat het me dan weten! Dan kijk ik meteen met je mee.
Hallo Romy

Het gaat bij Ben helemaal mis ten eerste heb ik geen mail ontvangen en ben ik al vanaf eind september bezig om een nieuwe telefoon bij Ben te bestellen.
Ik heb nu net telefonisch contact gehad en weer werd mij verteld dat ik mijn bestelling had geannuleerd.
Ik heb helemaal niets geannuleerd ik word hier een beetje moe van.
Nu zou ik niet meer mogen bestellen omdat ik tot 3 keer toe heb geannuleerd maar ik heb nooit geannuleerd er zit een fout in het systeem van Ben.
Ik zou toch niet tot 2 keer toe dezelfde telefoon bestellen met de zelfde voorwaarden.
Ik hoop dat het heel snel word opgelost, ik heb nu niet zoveel vertrouwen meer in Ben.
Reputatie 5
Badge +6
Hallo Romy

Het gaat bij Ben helemaal mis ten eerste heb ik geen mail ontvangen en ben ik al vanaf eind september bezig om een nieuwe telefoon bij Ben te bestellen.
Ik heb nu net telefonisch contact gehad en weer werd mij verteld dat ik mijn bestelling had geannuleerd.
Ik heb helemaal niets geannuleerd ik word hier een beetje moe van.
Nu zou ik niet meer mogen bestellen omdat ik tot 3 keer toe heb geannuleerd maar ik heb nooit geannuleerd er zit een fout in het systeem van Ben.
Ik zou toch niet tot 2 keer toe dezelfde telefoon bestellen met de zelfde voorwaarden.
Ik hoop dat het heel snel word opgelost, ik heb nu niet zoveel vertrouwen meer in Ben.

Hi Alie. Ik zie dat je al eerder verlenging hebt geplaatst, maar dat deze geannuleerd zijn. Dit had je inderdaad niet zelf gedaan! Sorry dat het op deze manier verloopt. Ik heb dit direct doorgezet naar mijn collega's van de backoffice en zij zullen dit zo snel mogelijk oplossen.

Groeten van Romy

Reageer