Beantwoord

Onjuiste berichtgeving na plaatsen bestelling

  • 21 november 2018
  • 3 reacties
  • 182 keer bekeken

Ik heb op 19 nov een Sim onlusten bestelling geplaatst, er is 1 cent afgeschreven. Ik heb daarover een mail ontvangen dat ik mijn bestelling niet heb afgemaakt? Dit heb ik mijns inziens wel gedaan? De bankafschrijving vermeld ook een ordernummer nl:[edit:ordernummer verwijderd].
hoe nu verder?
het is een Sim only abonnement maandelijks opzegbaar met nieuw nummer, mijn gegevens [edit: adres + telefoonnummer verwijderd].
Ik heb overigens ook de spam folder gecheckt zonder resultaat.
icon

Beste antwoord door Romy 22 november 2018, 10:15

Via de website, het bedrag is ook afgeschreven dus ik snap er niets van. transactie is op 19 nov om 21:26 gedaan, omschrijving: 341173 0170000050728849 order 520083 x 1097

Als het via de website is gebeurd, ben ik bang dat er iets mis is gegaan. Je kunt dan het beste een nieuwe bestelling plaatsen. Sorry hiervoor.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Via de website, het bedrag is ook afgeschreven dus ik snap er niets van. transactie is op 19 nov om 21:26 gedaan, omschrijving: 341173 0170000050728849 order 520083 x 1097

Als het via de website is gebeurd, ben ik bang dat er iets mis is gegaan. Je kunt dan het beste een nieuwe bestelling plaatsen. Sorry hiervoor.
Via de website, het bedrag is ook afgeschreven dus ik snap er niets van. transactie is op 19 nov om 21:26 gedaan, omschrijving: 341173 0170000050728849 order 520083 x 1097
Reputatie 5
Badge +6
Ik heb op 19 nov een Sim onlusten bestelling geplaatst, er is 1 cent afgeschreven. Ik heb daarover een mail ontvangen dat ik mijn bestelling niet heb afgemaakt? Dit heb ik mijns inziens wel gedaan? De bankafschrijving vermeld ook een ordernummer nl:[edit:ordernummer verwijderd].
hoe nu verder?
het is een Sim only abonnement maandelijks opzegbaar met nieuw nummer, mijn gegevens [edit: adres + telefoonnummer verwijderd].
Ik heb overigens ook de spam folder gecheckt zonder resultaat..


Hi Viggo. Ik heb het meteen voor je nagekeken, maar ik zie hier geen bestelling terug. De ordernummer van Ben beginnen ook altijd met "33". Heb je het via onze website besteld, of was het via een externe partij?

Reageer