Beantwoord

Opzeggen andere provider

• 10 november 2018
  • 1 reactie
  • 118 keer bekeken

• Ben een ijsbreker
  • 0 reacties
Ik wil graag een abonnement afsluiten bij Ben. Helaas zit ik nu nog een half jaar aan een contract vast bij simpel... Als ik naar Ben overstap, betalen zij dan de "boete" of zal ik toch nog een half jaartje moeten wachten?
icon

Beste antwoord door Wietske 12 november 2018, 09:17

Hoi Jens, wat ontzettend leuk dat je de overstap naar ons toe wil maken! Wij kunnen ook niet wachten om je te verwelkomen 😃 Overstappen kan 120 dagen voordat het abonnement bij jouw huidige provider afloopt. Wij kunnen wel pas jouw nummer overnemen zodra het abonnement bij Simpel is afgelopen. Mocht je besluiten om het abonnement daar eerder af te kopen dan zijn de afkoopkosten wel voor eigen rekening.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Hoi Jens, wat ontzettend leuk dat je de overstap naar ons toe wil maken! Wij kunnen ook niet wachten om je te verwelkomen 😃 Overstappen kan 120 dagen voordat het abonnement bij jouw huidige provider afloopt. Wij kunnen wel pas jouw nummer overnemen zodra het abonnement bij Simpel is afgelopen. Mocht je besluiten om het abonnement daar eerder af te kopen dan zijn de afkoopkosten wel voor eigen rekening.

Reageer