Beantwoord

Overstappen met nummerbehoud

• 16 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 77 keer bekeken

Beste,
Mijn abbo bij KPN is inmiddels verlopen en heb besloten toch over te willen stappen naar Sim Only bij Ben. Liefst wil ik bij het overstappen mijn huidige telefoonnummer behouden.
Heb al gelezen dat het met nummer behoud ong. 60 dagen kan duren. Hoe pak ik dit nu aan?
icon

Beste antwoord door Jill 16 augustus 2018, 14:25

Hi Kimberley, superleuk dat jouw keuze op ons gevallen is! Als jouw nummer op dit moment nog wel actief is bij KPN, dan kun je met een maand opzegtermijn naar ons over komen met jouw eigen nummer. Je kunt dan over een maand gebruik maken van jouw eigen telefoonnummer bij ons. Als je via de website een abonnement besteld en hier bij aangeeft dat je gebruik wilt maken van nummerbehoud. Dan gaan wij verder voor je aan de slag. Je hoeft dan ook het abonnement bij KPN niet zelf op te zeggen. Dit doen wij voor je.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Kimberley, superleuk dat jouw keuze op ons gevallen is! Als jouw nummer op dit moment nog wel actief is bij KPN, dan kun je met een maand opzegtermijn naar ons over komen met jouw eigen nummer. Je kunt dan over een maand gebruik maken van jouw eigen telefoonnummer bij ons. Als je via de website een abonnement besteld en hier bij aangeeft dat je gebruik wilt maken van nummerbehoud. Dan gaan wij verder voor je aan de slag. Je hoeft dan ook het abonnement bij KPN niet zelf op te zeggen. Dit doen wij voor je.
Hoi Jill,

Fijn dat je zo snel reageert. Top dan ga ik dat doen! Dankjewel.
Reputatie 3
Badge +2
Super, Kimberly! Kan ik al welkom bij Ben zeggen? 🙂

Reageer