Beantwoord

sim only

  • 29 juli 2019
  • 3 reacties
  • 333 keer bekeken

Beste ik ben klant bij jullie, nu wil ik voor mijn dochter een sim only abbonnement afsluiten voor haar, maar ik weet niet hoe dat werkt als ik dat wil doen via mijn ben?
icon

Beste antwoord door Romy 29 juli 2019, 16:08

Hi @Soraja! Je kunt dan het beste via jouw Ik-Ben inloggen en een nieuw abonnement afsluiten. Let er hierbij op dat je niet voor verlengen kiest. Mocht je het liever samen doen met een van de medewerkers kun je het beste even bellen met 0800-2462468. Zij zullen dan de bestelling voor jou plaatsen. 😁
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hi @Soraja! Je kunt dan het beste via jouw Ik-Ben inloggen en een nieuw abonnement afsluiten. Let er hierbij op dat je niet voor verlengen kiest. Mocht je het liever samen doen met een van de medewerkers kun je het beste even bellen met 0800-2462468. Zij zullen dan de bestelling voor jou plaatsen. 😁
Beste Romy dat heb ik geprobeerd maar dan staat er niet nieuw abbonnement, er staat abbonnement verlengen ben kind, huidig abbonnement. Weet jij welk pad ik dan moet voor nieuw abbonnement
Reputatie 5
Badge +6
Ah, wat naar. Je kunt hiervoor het beste even bellen met bovenstaand nummer. Ik zou je graag verder helpen, maar ik weet niet welke knop je moet indrukken. Hier zijn de medewerkers van de sales lijn het beste in!

Reageer