Beantwoord

Simkaart besteld en niet ontvangen

• 18 november 2018
  • 1 reactie
  • 134 keer bekeken

Beste Ben,

op 08-11 bestelde ik een nieuwe simkaart aangezien ik mijn oude ben verloren. Ik heb echter geen simkaart ontvangen (vandaag echt wel opnieuw besteld). Zouden jullie hier naar kunnen kijken?

gr marrigje

nb: ik ben momenteel in het buitenland en vind het onhandig dat ik jullie niet kan mailen maar alleen bellen (duur), twitter/fb (heb ik niet) of via dit open forum.
icon

Beste antwoord door Shanna 19 november 2018, 11:15

Goedemorgen marrigje123, wat vervelend dat jouw simkaart niet geleverd is. Omdat het met de post wordt verstuurd kunnen wij helaas niet zien waar jouw pakketje is gebleven. Ik zie wel al dat je een nieuwe simkaart hebt besteld, die zal vandaag aan de bezorging worden gegeven. Wat betreft het contact; je kunt een contactformulier invullen via jouw persoonlijke Ik Ben Pagina. Je zult dan een e-mail ontvangen met een antwoord 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +2
Goedemorgen marrigje123, wat vervelend dat jouw simkaart niet geleverd is. Omdat het met de post wordt verstuurd kunnen wij helaas niet zien waar jouw pakketje is gebleven. Ik zie wel al dat je een nieuwe simkaart hebt besteld, die zal vandaag aan de bezorging worden gegeven. Wat betreft het contact; je kunt een contactformulier invullen via jouw persoonlijke Ik Ben Pagina. Je zult dan een e-mail ontvangen met een antwoord 🙂

Reageer