Simkaart bij nieuw abonnement nog niet ontvangen

• 6 maart 2017
  • 2 reacties
  • 42 keer bekeken

Hallo Ben,

Ik kreeg gister een mail dat mijn nieuwe abonnement 'nu actief'is en dat het overzetten van mijn nummer vanaf hollandsnieuwe is gelukt. heel fijn natuurlijk, maar ik heb nog geen simkaart ontvangen! Nu is mijn bereik/service van hollandsnieuwe al geblokkeerd (waarom??), dus nu kan ik mijn telefoon niet gebruiken... Ik neem aan dat dit een foutje is..?
Ik heb mijn telefoon vanmiddag zeker nodig, dus ik hoop dat jullie snel met een passende oplossing komen!

Alvast bedankt

Dit topic is gesloten

2 reacties

ps. ik hoop dat jullie snel reageren, want ik kan de klantenservice nu ook niet bellen..
Reputatie 6
Badge +8
Hoi Nienke, goed dat je hierover een bericht stuurt. Welkom! Om te beginnen heb ik de titel van het forum iets aangepast zodat het ook voor andere leden op het forum duidelijk is waar dit topic over gaat. Ook heb ik het topic verplaatst naar het onderwerp 'Bestellen en wijzigen'.

Erg vreemd dat je de simkaart nog niet binnen zou hebben! Inmiddels zie ik dat je contact hebt gehad met de klantenservice van Ben en een vervangende simkaart hebt aangevraagd. De simkaart zal zo snel mogelijk op de post worden gedaan! Als je de simkaart binnen hebt zou je deze nog wel even moeten activeren. In de brief die je krijgt bij de simkaart lees je hoe dit in zijn werking gaat.