Beantwoord

Simkaart niet ontvangen

• 12 september 2018
  • 2 reacties
  • 104 keer bekeken

Beste,

Ik heb een tijd geleden een bestelling geplaatst en zou mijn simkaart verzonden worden. Deze heb ik alleen nog niet ontvangen, terwijl op de website staat dat deze is 7-6 geplaatst. Het order nummer is: 325[Edit: ordernummer verwijderd]

Zou jje willen nagaan of ik een nieuwe kan ontvangen?

Dankjewel
icon

Beste antwoord door Wietske 12 september 2018, 16:59

Dankjewel voor het sturen van jouw gegevens! Ik zie dat je de bestelling hebt besteld via een dealer. De bedoeling was dat je via hun een simkaart zou ontvangen. Omdat deze simkaart niet is aangekomen zal ik nu alsnog een simkaart naar je toesturen. Vergeet niet om deze simkaart na ontvangst te activeren!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Wat onhandig dat je de simkaart niet ontvangen hebt! Ik kijk graag met je mee. Hiervoor heb ik nog wel wat aanvullende gegevens nodig. Zou je mij daarom een privébericht willen sturen met daarin jouw mobiele telefoonnummer, geboortedatum, postcode en huisnummer? Dat kan je hier doen
Reputatie 5
Badge +12
Dankjewel voor het sturen van jouw gegevens! Ik zie dat je de bestelling hebt besteld via een dealer. De bedoeling was dat je via hun een simkaart zou ontvangen. Omdat deze simkaart niet is aangekomen zal ik nu alsnog een simkaart naar je toesturen. Vergeet niet om deze simkaart na ontvangst te activeren!

Reageer