Beantwoord

Status bestelling

  • 19 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 98 keer bekeken

LS,
DD.16-10--2018 heb ik een abonnement afgesloten (toestel +data).
Hierover kan ik niets vinden.
Waar kan dit wel?
met vriendelijke groet,
henk nanninga
icon

Beste antwoord door Shanna 22 oktober 2018, 11:16

Goedemorgen Henk! Wat leuk dat je een abonnement bij Ben hebt afgesloten. Omdat je de bestelling hebt geplaatst bij een externe partij wil ik je vragen contact op te nemen met hen over de bezorging van je bestelling. Ik kan wel zien dat jouw nummerbehoud is goedgekeurd voor 15-11, heb jij deze mail ook ontvangen? 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Goedemorgen Henk! Wat leuk dat je een abonnement bij Ben hebt afgesloten. Omdat je de bestelling hebt geplaatst bij een externe partij wil ik je vragen contact op te nemen met hen over de bezorging van je bestelling. Ik kan wel zien dat jouw nummerbehoud is goedgekeurd voor 15-11, heb jij deze mail ook ontvangen? 🙂
goedemorgen Shanna,
Ik bedoel mijn gegevens en abonnement bij BEN.
Groet,
Henk

Reageer