Toestel met defect geleverd bij abonnement

• 14 juli 2018
  • 2 reacties
  • 69 keer bekeken

Ik blij mijn iphone 6 met abonement is afgeleverd.
Zet hem aan ,zie tot mijn schrik links boven in het scherm een zwarte vlek.
Heb gelijk Ben gebeld en die hebben gelijk het toestel aangemeld en moet wachten op mail.
Ik heb dit nog nooit meegemaakt en vraag mij af ,hoeveel tijd omruil of dat ik terug moet sturen in gebruik gaat nemen.
Iemand dit al erns meegemaakt.
Toestel terug in de doos ,nog ff met mijn niet zo een goede gsm verder tot is opgelost
Karin

2 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Aah nee, ik snap dat het een flinke domper is wanneer je een nieuw toestel met een defect ontvangt Karin 😞 Ik begrijp dat je inmiddels contact hebt gehad met ons om dit te herstellen? Ik kijk graag voor je na hoe dit precies in gang is gezet. Er is nog een oud abonnement gekoppeld aan jouw Community profiel. Zou je mij daarom via een privébericht het Ben ordernummer van de nieuwe bestelling, geboortedatum, postcode en huisnummer willen sturen? Dat kan je hier doen.
Reputatie 3
Badge +2
Hoi Karin, ik zie dat je retouraanmelding gisteren is aangemeld. Heb je de e-mail van AMP al ontvangen met de informatie? En wil je de bestelling annuleren of het toestel laten omruilen voor een nieuw toestel? Op dit moment ga je het toestel retour doen om de bestelling te laten annuleren 🙂

Reageer