Beantwoord

Verlenging abonnement mislukt

  • 25 September 2019
  • 3 reacties
  • 624 keer bekeken

Ik kon mijn abonnementen verlengen en had dit via de site gedaan. Ging heel makkelijk en snel, en de nieuwe toestellen werden heel snel bezorgd. Bij aflevering moest ik mijn id kaart laten zien en de bezorger zag dat deze verlopen was. Dat had ik zelf nog niet in de gaten helaas. De bezorger heeft de bestelling mee terug genomen met de mededeling dat ik dan de verlenging opnieuw zou kunnen doen. Dit is echter niet mogelijk via de site. Iedere dag staat er dat ik per de datum van die dag zou kunnen verlengen.

Inmiddels nieuwe id kaart binnen, maar hoe kan ik deze verlenging/bestelling alsnog laten doorgaan?
icon

Beste antwoord door Merve 30 September 2019, 09:37

Bekijk origineel

3 reacties

Inmiddels contact gehad met de verkoopafdeling. Alles is helemaal prima in orde gemaakt.

 

Bedankt aardige mevrouw van Ben :-)

 

Groet, Jamie

Reputatie 5
Badge +9

Ah, wat fijn om te horen! Veel plezier met jouw abonnement :grin:

Reputatie 5
Badge +6
Hoi @Jamie! Met een verlopen ID wordt het toestel inderdaad niet afgegeven. Wel fijn dat je nu een nieuwe ID hebt. Om de verlenging opnieuw te kunnen plaatsen kun je contact opnemen met de verkoopafdeling. Zij zijn te bereiken op 0800 - 24 62 468.

Reageer