Beantwoord

vraag over onduidelijke handelswijze afsluiten extra simonly abonnement

• 26 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 168 keer bekeken

Beste Ben,

Ongetwijfeld komt het goed - heb volgens mij alle opties goed gekozen - maar ben toch niet helemaal zeker.
We (mijn partner) heeft al een Ben sim kaart en wil hier geen aanpassingen op of aan, ik heb een extra simkaart met nieuw nummer aangevraagd. Nu lijkt het erop dat er iets misgaat zie tekst hieronder uit de ontvangen bevestigingsmail:
Nummerbehoud
Je hebt aangegeven dat je je huidige mobiele nummer niet wil behouden. Ben je toch van gedachte veranderd? Dat kan. Je kunt nummerbehoud alsnog aanvragen in je persoonlijke Ik Ben omgeving nadat je bent ingelogd. Ga in dat geval naar Abonnement > Nummerbehoud.
Deze tekst is erg onduidelijk, ik ontvang graag opheldering.

Ook heb ik een vraag over vrienden voordeel, hiervan begrijp ik - nu achteraf - dat dit ook voor een nieuwe simkaart voor een huisgenoot telt, hoe kan ik hier (alsnog) gebruik van maken?

Ik verneem graag van u,
Met vriendelijke groet,
Ronald
icon

Beste antwoord door Romy 27 augustus 2019, 14:37

Hi Ronald.

Ik heb het even nagekeken, maar ik zie een nieuwe aansluiting. Dit gaat helemaal goed. Omdat je hebt gekozen voor een nieuw nummer krijg je nog de optie om je oude nummer over te nemen. Hiermee bedoelen we niet jouw andere Ben aansluiting, maar bijvoorbeeld het voorgaande abonnement van jouw partner (mocht ze die hebben). Deze optie krijgt iedere nieuwe klant omdat veel klanten alsnog voor nummerbehoud willen kiezen van hun oude abonnement.

Voor vriendenvoordeel moet je wel echt jouw unieke code gebruiken, dit kan alleen voor het afsluiten van je abonnement. Mocht je hier nog gebruik van willen maken kun je dit abonnement annuleren en een nieuwe afsluiten.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
Hi Ronald.

Ik heb het even nagekeken, maar ik zie een nieuwe aansluiting. Dit gaat helemaal goed. Omdat je hebt gekozen voor een nieuw nummer krijg je nog de optie om je oude nummer over te nemen. Hiermee bedoelen we niet jouw andere Ben aansluiting, maar bijvoorbeeld het voorgaande abonnement van jouw partner (mocht ze die hebben). Deze optie krijgt iedere nieuwe klant omdat veel klanten alsnog voor nummerbehoud willen kiezen van hun oude abonnement.

Voor vriendenvoordeel moet je wel echt jouw unieke code gebruiken, dit kan alleen voor het afsluiten van je abonnement. Mocht je hier nog gebruik van willen maken kun je dit abonnement annuleren en een nieuwe afsluiten.

Reageer