Beantwoord

Wijzigen bestelling

• 8 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 26 keer bekeken

Hallo, bedankt voor de reactie. Mijn zoon heeft besloten om dan toch maar het zwarte toestel te houden.

Met vriendelijke groet,

Maria Hurtado
icon

Beste antwoord door Wietske 7 augustus 2018, 12:04

Oeps, dat kan gebeuren! Het is helaas niet mogelijk om een gedane bestelling te wijzigen. Wat ik wel voor je kan doen is de bestelling annuleren zodat je een nieuwe kunt plaatsen met de juiste toestelkleur. Je kunt de bestelling eventueel ook zelf annuleren wanneer je al de e-mail van AMP hebt ontvangen om een bezorgafspraak in te plannen. Ik hoor graag van je 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Zojuist een telefoon besteld maar wel in de verkeerde kleur. ordernummer is 334458675. We hebben een zwarte besteld maar moet een blauwe zijn. kan dit nog gewijzigd worden?

groeten, Maria Hurtado
Reputatie 5
Badge +12
Oeps, dat kan gebeuren! Het is helaas niet mogelijk om een gedane bestelling te wijzigen. Wat ik wel voor je kan doen is de bestelling annuleren zodat je een nieuwe kunt plaatsen met de juiste toestelkleur. Je kunt de bestelling eventueel ook zelf annuleren wanneer je al de e-mail van AMP hebt ontvangen om een bezorgafspraak in te plannen. Ik hoor graag van je 🙂
Reputatie 5
Badge +7
Helemaal goed, Maria! Ik wens je een fijne dag.

Reageer